Jelikoz se blizi volny vikend, mam v planu nalit dalsich par hodin do sve "stohodinove" hry a premyslim o jedne veci:
Hra by mela obsahovat jakysi socialni aspekt a to zatahovani postav kamaradu do druziny pro sve dobrodruzstvi. Postava zatazena do dobrodruzstvi by za to mela byt nejak odmenena a puvodne jsem myslel, ze by to byly zkusenosti navic, jenze tim vyvstava problem, ze po nekolika dobrodruzstvich budou postavy dost nabusene. Zde me napadaji tato reseni:
1) obtiznost menit dynamicky podle urovni postav - to uz se nekolikrat objevilo a pokud vim, nikdy to nedopadlo moc dobre - na urovni postavy a jejim vyvoji totiz pak prakticky nezalezi.
2) koncipovat dobrodruzstvi pro urcity rozsah urovni - tim padem muze clovek nektere dobrodruzstvi prerust a uz se k nemu s touhle postavou nedostane.
3) resetovat uroven - tim by se vyresil i problem s resenim 2). Jenze zacinat zas od nuly, to muze byt ponekud...frustrujici.
4) mezi dobrodruzstvimi neprenaset aktualni stav postavy, ale pouze zaklad. Dobrodruzstvi se tak vzdy zacne s pozadovanou urovni, na kterou si hrac na zacatku postavu naleveluje. Tim padem je treba vymyslet jiny zpusob odmenovani za ucast v cizich dobrodruzstvich nez bonusove zkusenosti.
Tady se nabizi nekolik moznosti, ktere se mohou i prekryvat:
a) pocitat nejake bodiky, za ktere si muze hrac pro danou postavu koupit nejakou vyhodu ve svych dobrodruzstvich.
b) postava si muze nechat nejakou vec z inventare, kterou mela v cizim (i vlastnim) dobrodruzstvi a pouzit ji priste.
c) hrac dostava body, za ktere muze nakupovat nejake vyhody (dalsi postavy, premium featury...)
Jak to vidite vy? Ktera moznost je lepsi? Nebo byste to udelali uplne jinak? :)