KOC256: Druzina se najednou shanet nebude - to ze si do druziny pridam neci postavu neznamena, ze ji bude hrat jeji hrac, za celou skupinu jedna jeden hrac. Z toho duvodu neni potreba vic lidi najednou online (proste multi-singleplayer :)).
Z loveni armady lidi, co to vlastne vubec nezajima, ale daji se ukecat a zalozi si ucet (treba jako u vetsiny facebookovych her) strach nemam, protoze velikost druziny bude nejaka primerena (daji se spocitat na prstech) a hlavne aby nejake slusne vyhody byly, bude potreba aby ty postavy byly trochu ostrilene (a tim padem i hrane).
Zrovna WoW je tak postaveny (jestli ne, opravte me), ze jsou ty jednotlive lokality poskladane tak, aby pro kazdy rozsah levelu bylo neco a nebyl tak problem to projit vsechno od zacatku do konce. Moje hra ma byt jakasi sbirka dobrodruzstvi, ktere spolu vubec nemuseji souviset a ktere by mely vytvaret lide nezavisle na sobe, takze tady takova levelova posloupnost nelze ocekavat.