• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    COQUINE: asi je to vzájemný, protože mi při pokusu dostat se na ten tvůj link firefox hlásí "untrusted connection" :)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    jimmychoo.com

    objednano v patek vecer, v utery dopo doruceno. jen se mi teda stalo poprve v zivote, ze po mne mailem chteli kod platby z banky. banka mi to teda hned sdelila, jde o 6 az 8 mistny ciselny kod. asi ze jsme pro ne vychod a ja tam nakupovala poprve. Kazdopadne spokojenost :-)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    kulina.cz

    opakovane velka spokojenost, rychlost dodani, ochotni pri zmene objednavky/pomoc s vyberem, pri odstoupeni od smlouvy (moje spatna volba) vratili penize na ruku, ackoliv platba byla kartou a jeste nemeli penize sami.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    a3sport.cz

    - poněkolikáte výborná zkušenost s jejich e-shopem. Zboží se dá buď vyzvednout na pobočce, kterých mají po Praze asi 6, případně zaslat - dnes jsem objednávala a za tři hodiny už mi přišla sms z ČP, že převzali balík a zítra ráno bude uložený na poště, kterou jsem vybrala. Vrácení taky v naprosté pohodě. Z asi 5 objednávek se nepodělala ani jediná.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    JENIIK: no jasne.. ja to vzdycky taky resil osobne.. tady slo o to ze jsem to zbozi fyzicky nemel.. protoze se vlastne vratilo jeste predtim nez mi ho dorucili.. tkaze tam byl blbej moment kdy clovek nema v ruce nic vic nez email s povtrzenim objednavky.. a pak na eshopu jednuikonku ze to bylo stornovany.. a penize strhnuty.. a obratit se neni kam.. nakonec nam to po psani na facebook vraili ve forme "alza kreditu".. objednali jsme znova a uz v pohode.. nicmene, od ty doby jsem par veci kupoval na malejch eshpech.. a ten pristup je uplne jinde.. uz si u alzy nic neobjednam.. hlavne proto ze po 3 telefonatech na jejich linku a emailovy komunikaci, 3 ruzny lidi rekli 3 ruzny cesty jak se to resi vraceni penez ( jednou typek sliboval 24hodin, pak jinej typek ze 2 tejdny a nakonec nejaka zenska ze nevi kdy, ze toho maji hodne )
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    TOMMY_: já řešil vracení zboží na Alze vždy osobně a nikdy s tím nebyl problém... Takže možná by stálo zato - aby měl člověk jistotu - tam zajet osobně a vyřešit na místě. Tím dobropisem se totiž ta nová objednávka dá rovnou uhradit.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    Ahoj,
    nevim jestli jsem tady spravne, nicmene.
    Vcera jsem objednal z alzy zbozi za cca 25K. Jeste jsem si priplatil za expresni dodani kuryrem do 90ti minut. Ale neobjednaval jsem to ze sveho alza uctu, ale z jinyho. Az po tom co jsem to zaplatil a co mi prisel email jsme zjistili ze ten expres kuryr jede na spatnou adresu. Protoze to bylo takovyhle expresni neslo uz nijak zmenit nebo upravit objednavku. Takze jsme to stornovali a tim se cela expedice a doruceni zrusilo. Na infolince mi rekli ze si to mam cely objednat znovu ( za dalsich 25K ) a oni ze do 48 ( pry vetsinou ) vystavi dobropis na tu castku a penize mi vrati. Ale po tom co stu recenze na heurece, ( a taky po jedny zkusenosti co mame v okoli, kdy jim alza penize drzi uz pres mesic ). takze finalne ta otazka : Do kdy mi musi podle zakona alza vratit penize ( a musi vubec - do nejaky lhuty ) ? mate nekdo zkusenosti s necim podobnym ? Do klubu ochrany spotrebutelu uz jsem to dal taky.. jen jestli nekdo tady neco neresil podobnyho a jak to + - probihalo..
    diky moc
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    DOBYTEK: znám majitele, jsou féroví a dost v pohodě, možná jen trocha stresu před Vánoci na obou stranách a fakt se sluší napsat nejdřív emailem, že od smlouvy odstupuješ, aby věděli, že mají čekat zásilku
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK:
    na tom ale nic nevydela... a jen ho to zdrzuje.

    Ale ja te chapu, tak mam nejlepsi zkusenost s Abercrombie nebo Hollisterem... U nás tchibo taky funguje dobře (co se vrácení týče)...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    KOC256: Jasně, jak má obchodník vědět, že by se měl věnovat svému podnikání?
    Já to nechci pitvat, i podle reakcí na předchozí kauzu je tohle chování u českých obchodníků běžné a českým zákazníkům to nevadí. Já jsem holt zhýčkaná zahraničními e-shopy. Po letech jsem udělala chybu, nakoupila u českého obchodníka a už to znovu neudělám.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK: Jak ma obchod vedet ze ma na poste vyzvedavat nejaky "nechteny" balik v silne exponovanem casu vanoc. Neobhajuji - jen chapu.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Pashmina.cz

    Objednáno, v relativně slušné době dodáno, vyzkoušeno a obratem posláno zpátky včetně slušného písemného odstoupení od smlouvy. To bylo před dvěma týdny. Dnes koukám, že mi peníze ještě nepřišly, tak telefonuji provozovatelce, v čem že je problém. Z telefonické konverzace, kterou vedla dotyčná v dost ofenzivním duchu, nakonec vyplynulo, že zásilka je stále na poště, dotyčná si pro ni dnes tedy rozhodně nepůjde a celé je to moje chyba, protože přeci ode mě nedostala informaci emailem. Nádavkem mě informovala o řadě další povinností, které její zákazníci mají.
    Kdoví jak to skončí, ale mám obavy, že nemalou částku z ní budu dostávat dlouho a těžce.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Trochu OT, ale zajimalo by me, kolik se toho kazdy den pred Vanoci posila z Alzy postou a prepravnima spolecnostma :) to musi byt sileny mnozstvi...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256:

    23 hodin nebo 23.12. ? :-)

    V kolika lidech to delate?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK:
    my expedujem 20+ palet B2C balicku ;-) A tak spat se pujdem 23...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    tak tak, mam eshop klienta co dnes expedoval 130 baliku, je jich ve firme jen par tak tam sedeli do vecera :-)
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: ja jsem taky psychicky vypjata, s darkama sem to letos nezmakla a tenhle mel byt takovy osobnejsi a konecne vcas zarizeny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    nic z toho co jsem napsal urcite nemel byt osobni utok. Jen jsem proste vetsinou nechapal co se snazis rict a hodne veci ktere zminujes jako vyrcene jsem tak uplne nedokazal nize srozumitelne najit.

    Takze pokud to chapu to co te trapi je, ze po tom co se ti ozvali o tom, ze ho posilaji podruhe, tak ho mozna neposlali a nekomunikuji?

    Konkretne dany eshop neznam, ale je jiste specificke obdobi, kde muze dochazet k vice vypjatym situacim a tak nektere ocekavatelne prvky jdou trochu stranou. Ale to samozrejme tebe jako zakaznika nemusi zajimat - to taky chapu.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    BLACKSOURCE: napsali mi ze se balil vratil a odesilaji jej znovu. A neodeslali. A od te doby je ticho. Ale to uz jsem tu psala ...

    Budu to resit dal individualne, kazdopadne obchod nedoporucuju kvuli jejich zakaznickemu neservisu. Staci trosku projet internety a je videt, ze nejsem zdaleka jedina, ktera na balicek ceka. A netusi, co se s nim stalo.
    Na internetu objednavam prakticky obden, takze si uplne nemyslim, ze jsem v tomhle smeru negramotna.

    Kazdopadne diky vsem za iniciativu.
    BLACKSOURCE
    BLACKSOURCE --- ---
    SA_KRA_: Zajímavé, podle toho co čtu, tak jsi prosvihla dobu uložení aniž by ses snažila o prodloužení.
    Balík se jim vrátil, nevím co píšeš o vypareni a to že se neozvali první je jedna věc, na druhou stranu, ty jsi o balíku věděla a ozvala se sama.
    Oni ti odpověděli, že ti ho pošlou znovu a jen tě upozornili, že s tím mají náklady a že by bylo fajn si to tentokrát vyzvednout aby nemuseli dopravu platit 3x...

    Ano, mohli ti napsat hned jak se jim balík vrátil, ale to mi nepřijde tak zásadní.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256:
    KID_MCHUTT: nejak jste z toho vynechali ze firma tyden nekomunikuje a muj balik se vyparil ze sveta. Podle trackingu na webu se k nim vratil a to je vsechno. Ale to je detail. Nevyzvedla jsem to, nemam narok (zrejme na nic, ani si pro balicek sama dojet).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam