MYKO: Ano. Ma to ale par zadrhelu. Jeden je relativne vetsi casova narocnost vypoctu. Nevim, jestli je to poznat, ale nektere sceny jsou pocitany monte carlo distribuovanou svetelnosti, kterou to umi jenom brute force. To pro animaci skoro nepripada v uvahu. Jine sceny maji fake osvetleni pomoci zjednodusene ambientni okluze. Tam uz lze neco spocitat v horizontu par dnu. Druhy problem je v tom, ze jak je to fraktal, tak spousta parmetru je nelinearne kluzkych v zavislosti na priblizeni k mezi geometrie, ke ktere pri pohybu kamery dochazi neustale. Odladit to pro animaci tak aby to bylo hezke muze byt dalsi trochu nevdecna prace.
Ale lidi to delaji. Treba tady je docela hezke letani
https://www.youtube.com/watch?v=tzNjmSGVs6o , ale je videt jak tam blbnou svetla, obcas se nektere casti propadaji do mlhy nebo primo skokove mizi, obcas je tam glitch v posuvu perspektivy.
Morfovani
https://www.youtube.com/watch?v=LpWhaBVIrZw ,ale zlobi tam hloubka ostrosti.
Treba tady
https://www.youtube.com/watch?v=a0c_5Kl-9LQ nebo tady
https://www.youtube.com/watch?v=K32rEfjxTGs https://www.youtube.com/watch?v=WSwxSFmPW78 se s tim nekdo docela vymazlil, ale to jak je to hladce animovane, jak se nenapadne meni Fov a dof, jak je porad vsechno videt, to muselo stat nemale usili.