• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSANSI C/C99 (specifikace), GNU C (gcc, glibc), Tiny C (tcc) a POSIX - ne nutně C++,g++,libstdc++ nebo Win32 API
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    :)
    Developer Argues For 'Forgotten Code Constructs' Like GOTO and Eval - Slashdot
    https://developers.slashdot.org/...developer-argues-for-forgotten-code-constructs-like-goto-and-eval
    KILLUA
    KILLUA --- ---
    No hodilo by se ještě říct, která z nich je dobrá. :)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    15 Free eBooks on C Programming - Electronics For You
    http://electronicsforu.com/resources/15-free-ebooks-c-programming

    Snad se bude nekomu hodit...
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: No, co se tech filmu tyce tak spis "ne nikdy". Arnold, Pixar's Renderman, nase Manuka, nic realne GPU nepouziva.
    Jednak pamet, jednak programovaci model ale hlavne moralni zastaravani kodu. Kdyz napisu nejvic nejlepsi renderer pro GPU ted, tak ho za 2 roky na novy generace karet muzu prepisovat. A my potrebujem kupovat HW tak, aby vydrzel treba 5-6 let. Na CPU se trochu perem s tim, ze nemuzem pouzivat nejnovejsi AVX tak jak bychom chteli. Na GPU bychom se prali se vsim. (A taky je to jednodussi a snadnejc debugovatelny a, prekvapive, treba per-watt to je dost podobny jako CPU)
    KOJA
    KOJA --- ---
    DAVIDOWITCH: Ja prave zil v domneni, ze nejen hry ale i renderovani 3D modelu jsou hlavne o GPU. Ted koukam, ze ne vzdy: http://blender.stackexchange.com/questions/47598/should-i-buy-a-better-cpu-or-gpu
    Co je pro vas hlavni duvod pouzivat CPU, malo pameti na GPU?
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: Quadro tam je taky, ale neni relevantni. Ja nedelam hry (ty bezej na GPUcku), ja delam grafiku pro film. To je takrka vylucne domena CPU (a tam C++, obcas nejaky kusy z nejakejch magickejch duvodu v C, ale spis to je C++ co je "ocesany" na C nez ze by to bylo C jako C)
    KOJA
    KOJA --- ---
    DAVIDOWITCH: To je zajimavy, na renderovani bych cekal spis neco jako quadro od nvidie a ne dva xeony ale jsem laik, nevidim do toho. Nechces se podelit o nejake zajimave info?

    Pardon za OT ostatnim.
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: Ja na tom primarne renderuju.. ze to taky celkem rychle buildi je prijemnej bonus :-D
    KOJA
    KOJA --- ---
    DAVIDOWITCH: Tak to je pekny. Nemuzu rict, ze by me nejak omezovalo buildit vzdalene a podelit se ale mit takovy hracky na stole bych asi taky vydrzel :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    C jako jeden z cílových jazyků pre-compileru... což je přesně to, co mi zajímá...
    New Release Of Nim Borrows From Python, Rust, Go, and Lisp - Slashdot
    https://developers.slashdot.org/...1/0516219/new-release-of-nim-borrows-from-python-rust-go-and-lisp
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JANFROG: no může to být dlouhý, protože se mu tam vygenerovala spousta symbolů (s tím, že některý symboly jsou automaticky vygenerované těmi templaty, takže o nich ani neví... právě tyhle budou asi způsobovat to, proč je to celé obří)

    každopádně, tenhle klub není až tolik o C++ a přitom se tu začíná řešit skoro víc, než v tom zdejším NYXovém C/C++ :-)
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    JANFROG: Internovani stringu neni povinne, ale bezne se dela (DW_FORM_str vs. DW_FORM_strp myslim, jestli je to to, co myslis).
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: moje je konkretne moje pracovni stanice s 2x Intel Xeon E5-2630 v4, nikoliv build server.
    KILLUA
    KILLUA --- ---
    Jo asi se mi to skutečně plete, tenhle klub sem si vyhledal asi před 2 lety když sem si s C hrál, ale pak sem přestal - ale snad ne nadobro :)
    KOJA
    KOJA --- ---
    KILLUA: Co se tyka linuxu, tak prekladace jsou porad jednovlaknove a paralelizace se resi na urovni build systemu. Typicky pouzijes "make -j" nebo treba "make -j 4" a ruzne targety se buildi paralelne (samozrejme tak jak to jejich zavislosti dovoli).
    KOJA
    KOJA --- ---
    KILLUA: To si mozna pletes vkladani hlavickovych souboru a dynamicke linkovani knihoven. Hodne uzce to souvisi ale jelikoz tu resite jak presne probiha build binarky, tak to uz nejde uplne zamenovat/ztotoznovat.
    KOJA
    KOJA --- ---
    KILLUA: Typoval bych nejaky build server (treba s 20 jadrovym xeonem a HT). Pro distribuovane buildy se podivej treba na distcc. Slysel jsem od cloveka z jedne banky, ze u nich resi distribuovany build celeho systemu tak, ze se pouzivaji desktopy vsech lidi v budove (pravdepodobne s nejakym skalovanim prostredku podle vytizeni toho desktopu).
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    XCHAOS: Nechapu...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JANFROG: symbol tape?
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    KILLUA: rekl bych, ze linkovani je o neco slozitejsi, nez ze se "vkládají většinou na začátek" :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam