• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSANSI C/C99 (specifikace), GNU C (gcc, glibc), Tiny C (tcc) a POSIX - ne nutně C++,g++,libstdc++ nebo Win32 API
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    GIOMIKY: protože jsem se o ní doslechl, a zaujala mi, ale zatím jen velmi obecně :-)

    pro začátek, já vždy uvažoval o struktuře, ke které by se přistupovalo přímo přes mmap a sdílenou paměť.. posílat někam nějaké AP příkazy přes socket se mi nechce...
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    XCHAOS: Jestli premyslis o strukturovanych datech v pameti, tak doporucuji sqlite. Je to asi zrejme, ale kdyz pouzijes in-memory databazi, tak jednak praci s daty muzes portovat, protoze to bude sql. A druhak je to standardizovanejsi cesta. Nebo mi neco unika, proc pouzivat zrovna tuhle knihovnu?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    GIOMIKY: musím se někdy podívat :)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    XCHAOS: Nejhezci a nejcivejsi zdrojaky sou stejne ls, ping a who.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    zajímavý, jedna věc napsaná v čistém C. budu si asi muset nastudovat... o řadě těchto věcí jsem přemýšlel...
    Introduction to Redis – Redis
    https://redis.io/topics/introduction
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    XCHAOS: Dokonce jak Rust může nahradit Python :) -- viz třeba Dropbox. Rust je docela čitelný i z perspektivy Python vývojáře... dokonce infrastruktura je mnohem vymakanější -- viz např hrozný `pip` a instalace/odinstalace závislostí (i když na tom se teď pracuje -- hledej PipFile). Dík za odkaz.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    xkcd: Code Quality 3
    https://xkcd.com/1833/
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Stack Overflow Reveals Which Programming Languages Are Most Used At Night - Slashdot
    https://developers.slashdot.org/...erflow-reveals-which-programming-languages-are-most-used-at-night
    WILD_A
    WILD_A --- ---
    B42: Ne, ja si vzdycky vystacil s makrama a TAP protokolem ala https://gist.github.com/w-vi/1fa9cf80b449f58909fba706b2e815cf
    B42
    B42 --- ---
    Používáte něco (knihovnu/framework) na unit testy v C?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    :)
    Developer Argues For 'Forgotten Code Constructs' Like GOTO and Eval - Slashdot
    https://developers.slashdot.org/...developer-argues-for-forgotten-code-constructs-like-goto-and-eval
    KILLUA
    KILLUA --- ---
    No hodilo by se ještě říct, která z nich je dobrá. :)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    15 Free eBooks on C Programming - Electronics For You
    http://electronicsforu.com/resources/15-free-ebooks-c-programming

    Snad se bude nekomu hodit...
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: No, co se tech filmu tyce tak spis "ne nikdy". Arnold, Pixar's Renderman, nase Manuka, nic realne GPU nepouziva.
    Jednak pamet, jednak programovaci model ale hlavne moralni zastaravani kodu. Kdyz napisu nejvic nejlepsi renderer pro GPU ted, tak ho za 2 roky na novy generace karet muzu prepisovat. A my potrebujem kupovat HW tak, aby vydrzel treba 5-6 let. Na CPU se trochu perem s tim, ze nemuzem pouzivat nejnovejsi AVX tak jak bychom chteli. Na GPU bychom se prali se vsim. (A taky je to jednodussi a snadnejc debugovatelny a, prekvapive, treba per-watt to je dost podobny jako CPU)
    KOJA
    KOJA --- ---
    DAVIDOWITCH: Ja prave zil v domneni, ze nejen hry ale i renderovani 3D modelu jsou hlavne o GPU. Ted koukam, ze ne vzdy: http://blender.stackexchange.com/questions/47598/should-i-buy-a-better-cpu-or-gpu
    Co je pro vas hlavni duvod pouzivat CPU, malo pameti na GPU?
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    KOJA: Quadro tam je taky, ale neni relevantni. Ja nedelam hry (ty bezej na GPUcku), ja delam grafiku pro film. To je takrka vylucne domena CPU (a tam C++, obcas nejaky kusy z nejakejch magickejch duvodu v C, ale spis to je C++ co je "ocesany" na C nez ze by to bylo C jako C)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam