• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    MVEK
    MVEK --- ---
    DAVETESS: Nerad očumuji kohokoliv a radši se věnuji řízení:-). Nicméně staře ta auta většinou nevypadají. Ale já se prd vyznám v zahraničních, takže možná to občas jsou nějaké cizí ojetiny (Škodovky ne), tentokrát to na mě působilo jako auto třeba pět let staré nebo mladší.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    MVEK: Však se koukni, když toho dotyčnýho předjíždíš, co je to za řidiče. Většinou je to nějakej strejda v brčálově zelený Fábii, nebo padesátiletá prvořidička s trvalou na hlavě. Oni totiž ani nevědi, co je to zadní mlhovka a jak se vypíná...natož pak, že jim to celou dobu svítí.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Je velký (propastný) rozdíl mezi xenony a LED. U A8 jsem měl xenony, tam je systém clon a funguje to, ale oproti LED je to jiný sport. LED zhasíná a rozsvěcí segmenty a je schopen "vyříznout" jak protijedoucí, tak stejným směrem jedoucí auto. Vypadá to ultracool, wtz.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    GORG: To je slabota, sef ma v XC60 ty svetla co maj high beam assist gen2, ten nezhasina, ale zatmiva tu cast kuzelu, ve ktery je to protijedouci auto. Prej to v noci v lehkym snezeni vypada ultracool
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Jo tenhle light assist má i novej superb, funguje to celkem dobře. Přiznám se že teda mlhovky taky občas zapomenu vypnout.
    GORG
    GORG --- ---
    MVEK: spíš neřídí umělá inteligence, ) všiml jsem si,že t novější auta jsou víc proaktivní, a třeba vypinaji dálková světla, pokud senzory detekuji proti jedoucí auto
    RALI
    RALI --- ---
    MVEK: to nema smysl jim cokoli naznacovat, jeste se mi snad nestalo ze by to nekdo zhasnul :) ale dementi co jezdi s denima svetlama v hustym desti, mlze atd, to je teprve pecka :)
    MVEK
    MVEK --- ---
    Proč je pro tolik řidičů problém posoudit, jestli zapnout zadní mlhovky, podle toho, jak vidí koncová světla aut před sebou? Nemluvě o tom to včas zase vypnout.
    Zablikal jsem mlhovkou na někoho včera, když se s ní hnal od Nové Vsi až do Prahy po D8 (za tmy, ale sucha a v této části bez mlhy), ale samozřejmě nic, později v Praze mě zas předjel(a) stále se zapnutou.

    Nebo i mlhovky už u některých aut řídí umělá inteligence?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    FORTRESS: beh, tohle delam taky, na dalnici casto jezdim celkem piano
    pokud to neni v nakym zuzeni problem kvuli ohrozeni bezpecnosti, tak tam bezne 100-110 jezdim a presne potkavam auta, co me driv predjely nebo i nesmyslne tlacily.. na nemeckym autobahnu kolem frankfurtu, kde mas 150km z 300 rozkopanejch a zuzenejch se takhle dokazu s nekym vzajemne predjizdet i hodinu
    DYNK
    DYNK --- ---
    FORTRESS: tolerance jako vsude - minimalne 10kmh. A merenej je jen ten posledni usek pred Brnem. Je to tam i oznaceny.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    FORTRESS: budecka meri akorat u Rosic, a jeste to tam... nejak zpackali... :)
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Dneska jsem projel celkem v pohodě do Brna a zpátky. Na dálnici nejrychlejší, to už se mi dlouho nestalo. Akorát to co jsem předjel tak mě dojíždělo a předjíždělo 100+ na těch zúženích kterých je teda celkem dost. Neměří to nějaká ta zlá ťokova budečka? Případně jaká je tam tolerance?
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    holt, čtyřy kroužky pro teploušky, co si budeme říkat..
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    Kdyz za vami jede policejni auto s majaky, je vasi povinnosti mu uhnout. To ovsem neznamena nutne zastavit. Napriklad v tunelu o dvou pruzich je dobre vyklidit ten levy pruh, aby auto s majaky mohlo projet, coz s sebou nese pomerne prekotne zarazovani se aut do pruhu praveho. Auta v pravem pruhu nemusi delat nic, muzou leda ridicum v levem pruhu usnadnit zarazovani. Kazdopadne NAPROSTO NENI POTREBA V PRAVEM PRUHU ZASTAVIT. Timto zdravim toho kretena v Audi, co to dneska ve Strahovskym tunelu proste zaslap a zaroven mu gratuluju - kdyby se za nim nahodou nesesla skupina velmi pohotovych ridicu, tak mu tu drzku rozkopu, ze ho doma jeste rok nrpoznaj curaka.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    THE_MIRACLE: zkusil jsem ho v Brne a malem jsem odjizdel na odtahovce... :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KORKMAZ: No nevím, třeba v Olomouckém kraji se rozjíždět neuměj furt, zlepšení v nedohlednu.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Ale situace se pozvolna zlepšuje i na buráku. Dokonce i v Krumlově se lidi celkem naučili rozjíždět na semaforech...svět už není, co býval
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    SITH: to je pravda, u nas sa za pokus o zipnutie dokonca trubi,nadava a pluje na auta... IQ hupacich konikov ma 95% vlastnikov vp.
    SITH
    SITH --- ---
    THE_MIRACLE: zip imho funguje pouze v Praze a pak trochu ve Středočeském kraji. Jinde je to stále divočina
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ZVIRATKO: Zase ale abych byl spravedlivý, spatřuji v posledních letech v používání zipu jistý posun. Není to dokonalé, ale lepší se to...
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    MVEK: ono nevadi kdyz se tam nekdo zaradi driv kdyz je tam dira, jenze pak maj lidi tendenci nepustit ty, co dojedou az na konec a tam chtej pouzit zip
    zip je rychlejsi pokud funguje - nemelo by byt potreba moc zkoumat jestli vedle tebe je auto nebo ne, protoze by se lidi meli automaticky poustet - kdyz to funguje tak je to super, kdyz to nefunguje tak je to pruser
    vic pruhu ma nejvetsi vyznam pri popojizdeni - nez se vetsina lidi rozjede tak bych byl davno za rohem, ve stojici kolone to ale vyjde nastejno at je tam jeden pruh nebo dva...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam