• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    DANYSEK: :-D Dobrej pokus, ale to opravdu není moje práce, za to si tu platím jiný lidi. Stejně jako mě vůbec netrápí, že mi z Bruselu nechtěj dovolit mít samopal a bránit sebe a svůj majetek před zločinci - i na to mám lidi. Oni si zas nemusej rozkreslovat plány svejch domečků a nemusej si navzájem vymejšlet články o autech, od toho maj mě. Říká se tomu dělba práce. Nebo taky civilizace. Okruh se nepostaví tak, že si zrušíme všichni na dva/tři víkendy program, vemem si rukavice a pudem plácat z betonu bábovičky.... Takže co já sem udělal? Podpořil sem ty, kdo se do toho chtěj pustit, ve volbách.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    HAMSTER: Na papire jde ledacos. Co jit zkusit jit namisto zvaneni do praxe a nejakou takovou vec zkusit zrealizovat? :) Co ty sam jsi pro tu stavbu udelal? ;)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: To trosku narazi na problem s omezenym prostorem. Jednoduse tvuj pohled na vec neskaluje. Ulice Prahy to dokazuji - na spouste mist nelze uspokojit ani mistni poptavku, natoz pak zbozna prani tech, co od klidu sveho vesnickeho domecku chteji vozit svuj zpohodlnely zadecek pravidelne do center mest. A pokud mozno parkovat zadarmo. Je to porad dokola. Placene moznosti existuji... muzes mit klidne sve vyhrazene stani.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    DANYSEK: Jistě, ale přeci existuje nějaká posloupnost kroků. Když opravuješ silnici, taky nejdřív nasmlouváš a naplánuješ práce, vyznačíš objízdnou trasu a potom až ji uzavřeš. Ale Praha postupuje přesně naopak, nejdřív tu silnici uzavře, potom začne plánovat objízdné trasy a úplně nakonec se jde podívat, co a jak je vlastně potřeba na tý silnici opravit.

    DANYSEK: Tímhle argumentem můžeš odpískat jakejkoli rozvoj města, bo vždycky budeš mít nějakýho souseda. Navíc tyhle teorie sou často vysloveně propagandistický a dezinformační. Dám opět příklad - pražské předměstí Petrovice. Už roky se tu plánuje napojení na D1 za Průhonicemi, už roky to místní úřady blokují a starostové stavějí svou kamapň na boji proti tomu dálničnímu přivaděči, bo by prý přivedl spoustu dopravy a byla by to katastrofa. A realita? Kdo by tam asi tak jezdil?? Dyť tam krom rezidentů nikdo jezdit nechce. Ta doprava je tu naopak teď, před kruháčem na okraji Jižního města je každý ráno fronta 2km, bo to je jediný spojení s Prahou tímto směrem a všichni ze všech těch satelitních městeček okolo (Pitkovice, Uhříněves, Křeslice, Měcholupy etc.), kteří nechtěj do Strašnic, se táhnou přes tenhle malej kruháček místo toho, aby se Petrovicím úplně vyhnuli, najeli na širokou tříprudou D1 a odfrčeli do hajzlu. Dyť je to absurdní. Co to udělat trochu chytře?
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Podívej, za prvé máš dost zkreslenou představu. Věř tomu, že většina by fakt to auto nechala na P+R. Kór když by motivací bylo, že bude zdarma pro držitele kupónů MHD, nebo bude kupón symbolicky dražší s možností parkování na P+R - to už jsem tu psal. Třeba o 1000,- na rok. To Alza lítačkou by sis otevřel závoru, takže ani technologie by nebyla složitá.

    Pokud by to nefungovalo a lidi P+R nevyužívali, tak v zónách nevidím žádný problém.

    A k druhému bodu. Bydlíč ve městě, tak prostě toleruj slušně zaparkovaná auta ve tvé ulici. Pokud stojí v jedné řadě u chodníku, tak jestli s tím máš problém, jdi na venkov, na samotu. To je to, co jsem psal. Hlavně ať se mám dobře já, ostatní jsou mi u prdele. Takže chci bydlet ve městě, protože mám po ruce školu, školku, doktora, posilovnu, kino, bordel, potraviny, mhd atd. atd., ale nejradši bych měl klid jako na samotě. Sorry...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: nemusely zavadet? A co by "nutilo" stredocecha odstavit auto na P+R na okraji Prahy a dale cestovat MHD? To, ze ty parkoviste nejsou je druha vec... na druhou stranu spousta lidi by nejradsi dojela pokud mozno az pred cilove dvere. Ano, je to "dan" - za pohodli, to uz jsem psal. Chces si vozit prdel - tak plat... ;-)
    THE_MIRACLE: cece vazne by me zajimalo, jak by ses tvaril na to, kdyby takove ulicni spadove parkoviste melo vzniknout pred tvou vilou... :) Tzn. ze by se z klidneho bydleni stala autostrada...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: Protože Praze chybí parkovací místa, tak má ještě tolik drzosti, že jich stovky zruší.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    HAMSTER: Jo, to je trochu pozitivum. Souhlasím. Mě nejvíc dojímají ty prázdné ulice ve vilových čtvrtích. To je fakt komedie.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPM: Divný, zrovna tam by jim to mělo vycházet na úplně absurdní hektary parkovišť podle vyhlášky. Asi to nějako optimalizovali klucí ušatí šikovní.... :-)
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    THE_MIRACLE: Zavedly se ty kombinovaný zóny, to je trochu pozitivní, konečně to dává trochu smysl. Ale jinak nic, takže je to bída.
    SPM
    SPM --- ---
    HAMSTER: ta nesmyslnost je třeba vidět u těch Hostivic. To je několik bytovejch baráků vysloveně uprostřed pole. Místa všude 3 prdele. Přesto prostě jedno místo na jeden byt a nazdar. Neni tam ani pár míst pro ty návštěvy nebo cokoliv...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Nesmysl je to všude. I v Berouně. Tam akorát tu situaci před a po neznám. V Praze ano. A pro pomalu chápající ještě jednou - co se udělalo za pozitivní opatření pro to, aby se zóny nemusely zavádět?
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPM: To se liší podle účelu stavby, u bytů i podle užitný plochy a potom především podle lokace, v centru Prahy nemusíš budovat tolik míst jako na okraji.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    DANYSEK: Přináší to různý komplikace i rezidentům. Já nejsem proti modrým zónám, ale musí se to udělat chytře, ne že se celá čtvrť uzavře a nasrat.
    SPM
    SPM --- ---
    DANYSEK: Ono ani u těch novostaveb to není žádná hitparáda. Co se týká bytových domů, tak tam obvykle je něco jako 1 místo / byt. Což je dost zoufalý, když vezmeme v úvahu, že dneska dost často na jeden byt je víc než jedno auto a taky že tyhle stavby obvykle stojí v místě, kde žádná jiná než rezervovaná stání nejsou, takže návštěva atd. zase ostrouhá (tohle je třeba vidět na tom lesu novostaveb u Hostivice - úplně prázdné parkoviště a potom auta naskládaná na přechodech, v křižovatkách a podobně). U kancelářských budov je to taky zoufalý; obvykle se tam nacpou nějaká auta pro management a služebáky, pro ostatní zaměstnance, kteří tudíž těma autama blokujou už zase někde jinde, ne. Zajímavé je, že u nákupních center postavit parkoviště tak, aby se tam lidi vešli, obvykle umí. U kancelářský budovy ale ne.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: ano - a brblaji predevsim prespolni... :) Je vtipne, jak argument toho, ze treba v Beroune (a nejen tam) maji ty modre zony taky jsi presel taktnim mlcenim... :D
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Ok, takže pravda bude někde uprostřed :-). To je fuk. I kdyby to zavedení bylo zadarmo, tak je to služba pro malou část lidí na úkor velké. A to i v měřítku pouze místních lidí. Já už nebudu znovu opakovat ty argumenty a ani není mým cílem vás přesvědčit. Chápu, že člověk, který bydlel v místech, kde prostě v okruhu 500 m od baráku zaparkoval 1 z 10 pokusů a autem jezdí jen na chalupu nebo po své čtvrti, je spokojený. Akorát těch lidí není moc...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam