VYWERN: hele asi nic, ale ty lidi by měli alespoň odcházet s tím, že by měli vědět, jak se to má ovládat. Když odejdou s tím, že správně je napřed roztůrovat motor do červena a pak začít s pouštěním spojky, tak si sice pak budou kurvit akorát svoje auto, nicméně zase nejspíš proto, že je to někdo chytře naučil... ano, ten prokluz tam vždycky nějaký bude, čim větší snaha o akcelaraci a čím slabší auto, tím větší prokluz, ale ta spojka se dá dát do záběru už na stojícím autě zahamtnuté brzdou (a ostatně je tohle i způsob, jak se rozjet bez couvnutí zpět bez ručky), takže tůrovat motor, který je kompletně odpojený od všeho smysl nemá. Jistě, je to asi jednodušší roztůrovat, ale podle mě je to přesně jedna z těch věcí, kterou se pak už jinak ani nenaučí, protože si odnesou tenhle návyk a navíc spousta lidí ani nebude tušit, že to neni takhle zrovna nejlepší... (Notabene u některých aut zase pro změnu při těch 2k rpm velice brzo tu spojku upálí).
MVEK: na rovině se bez plynu krom tříválců rozjede asi cokoliv, co má elektronický vstřikování.