• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    HAMSTER: Není to pět metrů, ale 10. A právě 10 m je minimální délka pro to, aby se těch 10m považovalo za klasickou silnici, tudíž se z toho stává klasická křižovatka.
    SPM
    SPM --- ---
    HAMSTER: a pak je otázka, jestli stejně neparkoval v křižovatce :-)
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SAMOUT: Odbočka do obytné zóny je totéž co odbočka mimo pozemní komunikaci (třeba do garáže nebo na pole), čili to není křižovatka. Když tam maj uvedený ty metry, budou to chtít uhrát na to, že obytná zóna začíná jakoby až za odbočkou, tj. je tam 5m ulice a pak až obytná zóna, což je směšné....
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    SPM: tak turovat motor u naftaku je demence sama o sobe, ja se rozjedu bez plynu i do slusnyho kopecka
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    AXTHEB: Jasně, ale jde o to, jestli ta odbočka je rušící křižovatka, čili nic.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DRMENGELE: Parkuje v zákazu stání, který začíná vlevo tou značkou.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    SPM: Souhlas. Za sebe si ještě moc dobře pamatuju, že když jsem udělal autoškolu, tak jsem se s autem sice pochopitelně v pohodě rozjel a řídil, ale rozhodně jsem v té době ještě nechápal hlubší logiku vztahů mezi spojkou, plynem, to jak to funguje v různých autech a tak. To mi došlo až časem praxí a je to myslím dost chyba, zrovna tohle mě asi autoškola měla naučit jako klíčovou věc (podotýkám, že jsem tam přišel řízením zcela nepolíben a začínal od nuly, ne jako někdo, kdo jde do autoškoly a auto už stokrát rozjel na polňačce).
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    SKRU: Policista tvrdí, že na základě toho, že parkuje v zákazu stání

    TAPINA: Já vím jak je to, jen mi to přišlo jako hezký chyták a zajímají mi reakce.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    DRMENGELE: Křižovatka to je, proto je ta značka obytné zóny odsazena o těch 10 m. Aby to byl vjezd, musela by být hned na začátku.
    SKRU
    SKRU --- ---
    nepise tam, na zaklade ceho to teda chtej odtahnout..ze si nekdo stezuje..? wut?
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Já tam nevidím problém, ale hádej se s policajtem.. btw. zákon nezakazuje, ne že umožňoje..
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    Chyták pro místní experty. Jak je to?
    Jedná se o jednosměrnou komunikaci

    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: ne, ale jsou to otáčky, kde třeba hromada nafťáků je někde už na vrcholu krouťáku a je to fakt blbost to tam točit, notabene, když je spojka úplně v podlaze v tu chvíli. Já nějak nepředpokládám, že by po 27 hodinách v autoškole vyšel ven mistr v rozjíždění. Ale je rozdíl, jestli vyjde ven někdo, kdo ví, jak by se to mělo dělat a postupně se v tom zlepší nebo jestli ho naučej kravinu a do konce života se bude rozjíždět jak důchodce.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SPM: 2tis otacek je cervene pole a turovani motoru? :) On nekdo v autoskole uci lidi vytocit motor pri rozjezdu do cerveneho? kde?
    Nemel by jsi si spis prestat vymyslet? :)
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: hele asi nic, ale ty lidi by měli alespoň odcházet s tím, že by měli vědět, jak se to má ovládat. Když odejdou s tím, že správně je napřed roztůrovat motor do červena a pak začít s pouštěním spojky, tak si sice pak budou kurvit akorát svoje auto, nicméně zase nejspíš proto, že je to někdo chytře naučil... ano, ten prokluz tam vždycky nějaký bude, čim větší snaha o akcelaraci a čím slabší auto, tím větší prokluz, ale ta spojka se dá dát do záběru už na stojícím autě zahamtnuté brzdou (a ostatně je tohle i způsob, jak se rozjet bez couvnutí zpět bez ručky), takže tůrovat motor, který je kompletně odpojený od všeho smysl nemá. Jistě, je to asi jednodušší roztůrovat, ale podle mě je to přesně jedna z těch věcí, kterou se pak už jinak ani nenaučí, protože si odnesou tenhle návyk a navíc spousta lidí ani nebude tušit, že to neni takhle zrovna nejlepší... (Notabene u některých aut zase pro změnu při těch 2k rpm velice brzo tu spojku upálí).

    MVEK: na rovině se bez plynu krom tříválců rozjede asi cokoliv, co má elektronický vstřikování.
    MVEK
    MVEK --- ---
    JOPS: Takhle jsem se dokázal na rovině hodně opatrně rozjet i s Feldou Lxi 1.3, pravda, už tehdy asi přeprogramovanou (profi firmou) na lepší výkon a nižší spotřebu. Tak mě právě před autoškolou táta učil pracovat se spojkou. Jako určitě to nebylo nic optimálního pro převodovku, občas to zacukalo, ale šlo to bez chcípnutí (a bez bláznění kontrolek na přístrojovce).
    JOPS
    JOPS --- ---
    no ja jezdil v autoskole v nejake lepe vybavene oktavce a tam byla parada, ze se clovek rozjel i kdyz nepridaval plyn a jenom poustel spojku, o zbytek (plyn) se starala elektronika.

    Pak jsem si sednul do tatoveho Wartburga a ani hovno. Jsem nebyl schopnej se poradne rozjet. No a kdyz mi tatik rekl v kopci, tady zastav a rozjed se. To byste videli, jak jsem tam zahrabal, ze by mi to mohly nektere WRC specialy zavidet :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SPM: no uprimne, co je ti do toho, jak si kdo kurvi auto? :) Autoskola te opravdu nema sanci za tech par hodin naucit technicky zvladat auto na 1cku. Je normalni, ze se clovek doucuje pak sam na svem aute, ktere se mimochodem chova jinak, jak to v te autoskole. Ne kazdy pak ma na ovladani techniky stejne bunky. Ne kazdy jezdi hned, lidi treba po ridicaku klidne rok a vic neridi. Pro me je dulezitejsi, aby znali predpisy a umeli se na silnici pohybovat a predvidali. A k tem 2tis, znam auta, ktera musis na tuto hodnotu vytocit, jinak se ani nehnou, takze co je spravne? :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: no, upřímně, ale od toho je tam maj naučit se rozjíždět normálně a ne kurvit auto... to by je taky mohli učit jezdit jenom na jedničku, aby se nestresovali řazením...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam