• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PISKVOR: A opakuju potřetí, že ani mně to zasypání Táborský nepřipadá smysluplný, leč vše marno: SJM je dálnice a spiknutí cykložidozednářů vládne světu.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SPM: Ne. Kousek předtím je "konec silnice pro motorová vozidla" (za sjezdem na Pankrác), poslední explicitní značka "80" je u Spořilova (za nájezdem z Chodovské). A teda "kilometr daleko" je "těsně za"? Ní dobrý jako, s takovou logikou tam nepatří žádný přechod nikam, až po V Holešovičkách - všechno je to těsně za osmdesátkou na Pankráci.
    SPM
    SPM --- ---
    PISKVOR: ta značka je tam proto, že kus předtím je normálně 80, to o čem jsem psal. Takže jo, Táborská je už kousek za, každopádně mi pořád nepřijde dobrej nápad těsně za 80ku jebnout přechod pro chodce, který teď chodí pod tím...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SPM: Zasypání Táborský není totéž jako tramvaje na Václaváku (který by tam jaksi tu magistrálu překřížit taky musely). To první je píčovina, to druhý má praktický využití. Ale co, tramvaj jako tramvaj, slavně zvítězit nad straw man argumentem, to se vždycky hodí.

    Dále, tramvaj žádnou rychlostní komunikaci nekříží, ani kdyby se zasypala Táborská. "Já bych chtěl, aby tam byla rychlostní komunikace (a poníka!), takže se může 130" z toho dálnici neudělá. Pokud je tam padesátka (a ona ve městě je padesátka i bez tady tý značky, ta je tam zcela redundantní), není to rychlostní komunikace, i kdyby "se" tam jezdilo 180.
    Mapillary - Street-level imagery, powered by collaboration and computer vision
    https://www.mapillary.com/...us=photo&pKey=45vfA6AecctGIVR-bMc_oQ&lat=50.0530206&lng=14.4413955&z=17
    SPM
    SPM --- ---
    PISKVOR: hele, já ten tvůj myšlenkový pochod úplně nechápu... napřed mě tu napadneš za to, že mi vadí tramvaj v ulici města a o post výše napíšeš, že zasypání táborský (což je přesně ta akce, kvůli které se ta tramvaj na magistrálu dostane) je úplná píčovina. Jinak ano, přijde mi, že tramvaj by určitě neměla křížit rychlostní komunikaci, na který se jezdí 80km/h (nebo to tam těsně začíná / končí), notabene když ta tramvaj tam má udělanou mimoúrovňovou křižovatku, takže tam úspěšně jezdí bez toho, aby to musela dělat. Ano, o kus dál (a je to víc než km) se ta tramvaj kříží, taky je tam ale centrum a ty auta se tam tříští do vícero směrů, neni to případ, že rychle jedoucí auta, který jedou všechny rovně, se naráz stopnou a počká se, až projede tramvaj.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    PISKVOR: metro na povrch, auta do tunelu!
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: a to pisu kde? Ja jen tvrdim, ze ta koncepce existuje - tudis staci podle ni trosku konat a ty veci dotahnout. Soucasny pristup "kritizujeme co je, ale funkcni alternativni reseni nabidnout neumime" je tak nejak k hovnu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: PO je problem kohokoliv, kdo jede treba jen z Mlady Boleslavi do Berouna nebo Pribrami. On do Prahy nechce, co by tu dělal, lec bez PO musi. Anebo se jebat po okreskach.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: A teda jo, ten vnitřní okruh taky chybí - to taky nepopírám. To je zase to binární myšlení "kdo nekope 100% a jedině s Osbidem, ten je agent Mossadu (via Automat)"
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: A jo, PO je pražský problém, který nešťastně a nesmyslně spadl do kompetencí státu a StČ kraje. Já bych raději žil v realitě, kde to bude jinak a jednorožci budou blít duhu, ale neumím se tam odstěhovat, tak holt musím žít v tý naší.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Takže ideální řešení je "budem sedět a gratulovat si, že aktuální torzo okruhů je vlastně ideální řešení," nebo co teda? (Kopat u Muzea je stejná blbost, jako tam věšet značky 30, nehledě na to, že se to tam nevejde - mínil jsem, že o úpravě provozu kolem Muzea už jsem četl snad cokoli, včetně bujných sci-fi vydávaných za brzkou realitu)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: par uprav uz probehlo... mj. ty v duchu "hlavne at to nestoji na P2..."
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Tak o tom, ze se na magistralu nesmi sahnout driv, nez bude KOMPLETNI vnejsi okruh, snad nikdo s aspon dvoucifernym IQ nepochybuje, ne? Protoze v tu chvili nastava totalni kolaps dopravy nejen v Praze, ale navazne i v prilehlych castech Stredoceskeho kraje.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: bezva, a co teda udelat s Muzeem? :-) Jo, tunely jsou hypoteticka moznst - ale visi to na penezich - bratru 2,5 miliardy... rozvesit znacky vyjde levnejc, solved... ! :) Navic podle tve logiky by se nemelo do zeme u Muzea kopnout, dokud nebude vnejsi okruh.

    PISKVOR: a kdes presne tu myslenku vycetl? Takze mesto ma podle tebe cekat, az stat vyresi sve problemy na periferii? Mestsky okruh je ryze zalezitost mesta (a to i formalne) - ani nejde o komunikaci prvni tridy, zatimco vnejsi okruh stavi stat (RSD) ve sve rezii coby soucast paterni dalnicni site CR... to mas stejne jako s libovolnou okreskou - ta je take v rezii kraje - Praha je taky kraj. Reseni vnitrni dopravy ve meste ostatne neni celostatni problem...
    Nicmene v tom pripade by se nemela ani realizovat ostatni zklidnujici povrchova opatreni vsude mozne - ktere zas prozmenu pocitaji s existenci onoho vnitrniho okruhu, co v realu taky neni hotovy. To mas trosku deadlock :-)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: No a koncepce - sice pěknej nápad, jenže k čemu, když se nikdo nedržel ani základní myšlenky "napřed vnější okruh, pak ten zbytek." Vnitřní okruh a radiály podle ZÁKOSu byly ještě větší prasárna než současný stav: jednu dálnici Nuslema a druhou pp Koněvově.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Re kurvítka - já zas četl, že bude magistrála u Muzea v tunelech, klidně by to pravda být mohla a papír snese všechno.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Pankrác nebo Muzeum, tramvaj jako tramvaj. To zasypání Táborský je nesmysl přesně z ranku A tady to zjednopruhujem, o tom se tu nikdo nepře, není třeba vyrážet otevřený dveře.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: koncepce by nejaka i byla - po devadesatych letech se ji zaclo rikat Hlavni Ulicni Skelet, ktery ale vetsinu puvodne uvazovanych radial prejima... ejhle, ze ZAKOSu. Ale par jedincu ZAKOS i jeho nastupce prohlasuje za nesmysl v principu (aniz by dokazal vysvetlit proc - je to spatne), zadna jina ucelena alternativa pro reseni vnitrniho tranzitu mesta se defacto nepredklada, jenom se mrsi to co uz je. A do toho se vymysli kurvitka, ktera negativni vlivy IAD naopak jeste zhorsi...

    Tunel z te koncepce vychazi a pouze ji v dilcim useku realizuje. Ostatne, z uzemniho planu ta cela koncepce patrna je. Me tunel do huste obydlene oblasti prijde jako rozumna varianta - co se ostatne realizuje na mnoha mistech mimo CR - a i s cilem zklidnit provoz na povrchu. A to, ze nejaky "inteligent" u nas do podminek kolaudace stavby strcil div ne dobyti Marsu je taky jinej problem...

    PISKVOR: zasypani podjezdu na Pankraci je jen zastupny problem toho, ze UMC tam nedokaze/nechce resit elementarni uklid a pak si stezuje, jak to tam je "nepekne". Urovnove krizeni ve finale negativne ovlivni i tu tramvaj (na coz se prislo uz kdysi davno - jeste v dobach, kdy se zacla resit podpovrchova tramvaj). Ale oni nasi predkove byli pitomci, kdyz chteli i tramvaje zahrabat pod zem...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SPM: OMG ve městě by mohly po ulici jezdit tramvaje, jaká hrůza;) Fskutčnosti *přes* magistrálu. Jako na náměstí I.P.Pavlova, o kilometr vedle.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    TRISSIE: Jako že místo 70 tam bude 30?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam