SPM: tenhle cyklistickej pohled na věc vychází z toho, že nemám kolo jen na to, abych se jel o víkendu rekreovat, ale najezdím na kole bezmála deset tisíc kilometrů ročně po městě, řidičák mám, ale autem mám tak půlku. podsouvat mi něco netřeba .)
ta "minimální rychlost" znamená po městě průměr přes 25kmh včetně respektování semaforů, přechodů a tak, fakt se v téhle diskuzi nebavíš s hipstrama na kolech holandskýho typu s košíkem. zároveň je jasná nějaká součinnost, že kde mi dává smysl se klidit ke straně, tam to dělám. dělám si legraci z lidí, co jsou celí nesví z toho, že po městě jede kolo a nevědí, jak s danou situací naložit, potažmo třeba na cyklisty křičí, i když nejsou v právu.
a pak si dělám prdel z příspěvku id wrigley na téma "cyklisti mě ohrožujou tím, že je můžu svou plechovkou přejet", ale zrovna u toho člověka mě nějakej victim blaming fakt nepřekvapuje. tady to holt našlo publikum.
SAMOUT: pro modelovou situaci "potřebuju se dostat z chodova na holešovice" je metro úplně ideální příklad, ano. třeba bělohradská > rohanské nábřeží to nefunguje, dtto velká část, co člověk v reálném životě může potřebovat. bylo by dobrý se na tom kole někdy tím městem svézt.
SAMOUT: už vidím, jakej bude řev, až někdo podobný řešení nabídne autům, třeba že nemůžou po smetanovo nábřeží... oh wait. dík za cykloturistickej pohled na věc, takécyklisto.
SPM: 4x pomalejší... auditko o autech... jsem myslel, že je to auditko, kde se lidi baví o situacích v provozu, káry se řeší vedle.