GLOBETROTTER: nebylo, motáš sem odpor vzduchu, takže čím nižší rychlost, tím by spotřeba měla být nižší. Jinak sem zase můžeme tahat ty technické detaily o autech, pač třeba to moje je schopno jet 50 na poslední rychlost, takže by při tom mělo žrát nejmíň... A stejně tak si naopak myslím, že kvůli jinak stejně velkým pasivním odporům u něj bude rozdíl 100 vs 130 dost minimální, zatímco u moderního 3x oturbenýho pulitrovýho 3 válce ten rozdíl může být zásadní, protože ve 130 tam bude házet palivo po kýblech, aby se uchladil.
GLOBETROTTER: ano, jistě. Před městem bylo povoleno 130, jelo se úplně plynule. Za městem 100 kvůli životnímu ovzduší a zácpa, neustále brždění, zpomalování, motání s kamionama...
SMOKY: Tohle se navíc liší taky fakt o hodně a nedá se to jednoduše generalizovat... mně to v některých rychlostech ukazuje oproti skutečné rychlosti snad i o 15km/h víc (přesto, že ECU jinak vykazuje skutečnou rychlost dost přesně, takže se to liší jen v té umělé odchylce). Naproti tomu jsem jel v autech, kde ten rozdíl jsou malé jednotky km/h... Takže i tady pokud si všichni nastaví 140km/h tacho, tak že jeden pojede 125km/h a druhý 137km/h je dost reálné...