• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GLOBETROTTER: To budte radi, ze na to mate tlacitko, co jsem slysel, tak vetsina aut to ma zasantroceny v podmenu podmenu podpodmenu infotainmentu.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    SITH: Moje žena zase vypíná start/stop. Mě to sere taky, ale jsem línej hledat to tlačítko pod volantem :-)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SAMOUT: jo, nektere veci nevymyslis :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    VYWERN: Na druhou stranu to byl naprosto epickej for :-).
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TRISSIE: volvem se machrovat neda, to byla prvni automobilka, ktera verejne prezentovala, ze ji automaticke brzdeni nefunguje :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    ADAMIRA: i pitoma SCALA mi takhle vytahla trn z prdele, kdyz jsem couval v domeni, ze za mnou nic neni. A ona mi tam vjela dodavka a musim rict, ze kdyby Scala na tu brzdu neslapla, tak ma typek odrenej bok a ja prdel. Ale musim rict, ze jsem se pri tom fakt KURVA STRASNE LEKL :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    STRACENA: v HK s cíleně rozjebanejma intervalama semaforů o nějaký plynulosti nelze moc hovořit. Prostě odjezdím co musím a tiše trpím s tím, že lepší to nebude.

    A když už se dostanu mimo město (jedu na dovolenou, na výlet, s čoklama do nějaký prdele na trénink atd. atd.), tak si to řízení chci užít. Protože, well, mě to řízení krom jinýho baví a skvěle si u toho odpočinu. Úplně nevidím smysl v tom si to v takovou chvíli kazit tempomatem, navigací, jízdou po dálnici apod.

    Ale samo platí, že každýmu co jeho jest - jako u focení někdo nedá dopustit na analogovej foťák s kinofilmem, další má digitální zrcadlovku a jinej fotí na iPhone a využívá filtry z Insta, tak i u aut to má každej řidič jinak podle toho, co potřebuje nebo chce.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    DOCKINEZ: Takový znám, ale jak sám píšeš, žádnej rozdíl oproti tomu jestli máš ACC nebo ne. Mě to prostě přijde lepší, stejně jako většina asistentů a používám je rád. Celkově si myslím, že kdyby používali asistenty všichni, bude na silnicích plynuleji a bezpečněji.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    TROJKA: prosímtě, to tvoje auto nemá ani vodní pumpu s chladičem, div že to vůbec jezdí
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    ADAMIRA: a stran cyklisty sprejera frajera : že Praha nejni pro kola nejlepsi , to je dany tim , ze tu jsou kopce , lidi líný, jiný možnosti a kola se kradou. .já jezdim jenom na kole , ohroženej si nepřipadam , pohodlí nevyhledávám, prostě si jedu a co mi vadí , tak to minu. ..
    .je cyklista řidič nebo jsem OT? (nemyslim obrněny transporter))
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    ADAMIRA: ajo! posilovač řízení ! .tak ten taky nemam . .))) ale mam kotoucovy brzdy na vsech kolech a V8. .to mi vzdycky ke stesti stacilo ..
    . .akorát nemam ridičák teda ..
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    BEEBLEBROX: Tak až půjdeš pro novou tak bude mít pravděpodobně nevypnutelný ISA, Front Assist i Lane Assist kvůli hvězdičkám NCAP.
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    FORTRESS: Corolla 2020
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    BEEBLEBROX: Znamená to spíš že máš staré auto.
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    FORTRESS: Takže když mám auto, ve kterém jsou všichni asistenti vypnutelní tlačítkem a kromě prekolizního systému si při startu pamatují volbu zapnuto/vypnuto, znamená to, že moje auto nesplňuje požadavky Evropské směrnice?
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    SPM: neni. obtiznost vypnuti se zohlednuje v hodnocenich toho auta, jak splnuje ty smernice.
    a problem je samozrejme i to, ze smernice muzou pozadovat neco, co je obtizne dosazitelne ci zarucitelne.
    SPM
    SPM --- ---
    FORTRESS: No jo, ale kdyz ten asistent vypnout jde, ale blbe (hluboko v menu) a jenom do pristiho startu, tak bych skoro rekl, ze v tom bude smernice nevinne
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Nevypnutelní asistenti nejsou šikana automobilky, ale většinou homologační povinnost daná Evropskou směrnicí.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: tak třeba s line asistentem jsem nikdy problém neměl

    - pravda je že jsem zatim jel jenom v autech kde se tyhle systémy vypínali normálně tlačítkem

    Každopádně je mi dost divý že by automobilky vypouštěli takovýhle polovičatosti
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: chyba to bude, jenže u těch systémů, co tohle třeba vyhodnocujou z kamery (což dělá i ten EyeSight u Subaru, kde je to jinak "jenom" systém s antikolizí, lane asistentem a adaptivním tempomatem) se takových chyb může objevit hromada na různých místech, protože prostě záleží co to vidí a jak to vyhodnotí... Vypnout se to dneska asi většinou ještě dá, ale u hromady aut je to voser, protože oblíbená šikana ze strany automobilky je, že to vypnutí vydrží jenom do příštího stavu auta a ještě se to vypíná někde na dotykáče ve 30. úrovni menu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam