RALI: já na tý dálnici mám téměř výhradně puštěnej tempomat, takže to, že mi někdo přidá poznám naprosto přesně, když moje auto jede pořád úplně stejně, ale to, co jsem předjížděl, už nepředjíždím nebo mi ujíždí. V případě těch dálnic si ani nemyslím, že by to z většiny byly nějaké naschvály, ale že prostě tamní řidič si sám tempomat zapnout neumí a nohou mu to lítá v rozmezí +- 8km/h. A pak co, žejo. Můžu přidat, ale v osobáku mám většinou ten tempomat nastavenej na speed limitu. Takže když přidám trvale, tak se akorát vystavuju tomu, že mě někde změří. Můžu přidat na chvíli, zařadit se a pustit to zpátky na tempomat (jinými slovy ho předjedu a před ním zpomalím pod jeho rychlost). Nebo zpomalit, což ty za mnou v levém pruhu mají také rádi. V tomhle případě jsem navíc jel mým kempingwágnem, na speed limitu jsem nebyl, ale zrovna moc výkonové rezervy na zrychlování jsem v tom krámu taky neměl.
Na okreskách mi to mnohdy jako vyslovený naschvál přišel. Nicméně přes to, že v 99% to předjíždění stejně úspěšně dokončím, tak se posouvám z toho, že z manévru, který byl úplně v klidu s velkou rezervou to dojíždím dost na krev. Loni jsem měl půjčenou MX5. Jel jsem s tím po klikatých silnicích nějakých 70-80km/h. Typický scénář: dojedu nějakou rodinou paštiku (superb, passat, ...), co jede 40 - 50. Fajn, ať si jede jak chce, jedu normálně za ním, nelepím se... a na prvním úseku s rovinou předjíždím a on na to šlápne. Takže jsem ten předjížděcí manévr dokončoval i ve 150km/h, protože ten kretén klidně zrychlí na 130. Samozřejmě jenom na rovině, když ho necháš, tak do první zatáčky jede zase 30. A fakt za jeden víkend, 8 z 10 aut udělalo tohle. A 1 z 10 mě zase při tom předjíždění vytlačilo do příkopu, protože si mě nevšimlo a jelo prostředkem...