• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    PALEONTOLOG: Ale v Plzni je to takhle akorát na Slovanech, zbytek města má klasickej pás uprostřed nebo se to taky (v centru) mele mezi auty.


    GREW: Takhle bych to předělal všude, kde to jen jde. Mít při čekání na tramvaj 10 cm od rozjetýho náklaďáku fakt miluju. Kolikrát do roka jen v Praze někdo semele lidi na zastávce, dvakrát, třikrát? Naposled je to snad týden ve Štěpánské, řidič navíc ujel. Nebo např. Nádraží Vysočany, kde je vyvýšený asfalt v místě zastávky, a stejně to řidiči ignorují. Řidič tramvaje vždy zoufale zvoní, když mu lidi z tramvaje vystupují pod rozjetá auta...
    GREW
    GREW --- ---
    ZCR: Jestli on nebude problem treba i v tom, ze nektery lidi z vedeni Prahy a i z jednotlivejch MC ty situace k vytvareni zacpy umele vytvarej... Dobrej priklad je treba nedavny dvojity predelavani Plzensky ulice v Praze, kdy na jednu z hlavnich automobilovejch tepen namalovali cyklopruhy a tim z dvouproudove silnice udelali jednoproudou. Pricemz nastesti sam magistrat, po nalehani MC P5 zjistil, ze to je pitchovina a hned to zase predelali zpatky...

    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    CHOBOT: tak jeď autem, ne?
    ZCR
    ZCR --- ---
    LODBROG: myslím, že to byl Čižinský, kdo trefil hřebíček na hlavičku: (parafr.) Až si budete stěžovat, že zase stojíte v zácpě, uvědomte si, že zácpa jste vy.

    Jeden každý v té zácpě má nějaké důvody, proč jede autem, a výsledkem je zácpa.
    GREW
    GREW --- ---
    CHOBOT:
    SITH: O no to neslo treba udelat tak, ze by se ten chodnik trosku zuzil, ostruvek udelal sirsi, aby se na nej vesel pristresek, od silnice by se oddelil zabradlim, udelala se rekonstrukce i toho chodniku, pridala se tam zelen, pripadne cyklopruh atd.? Opravdu vam prijde lepsi velka, hnusna betonova plocha, s dvojitym obrubnikem v centru Prahy jako lepsi reseni?
    SITH
    SITH --- ---
    GREW: jo, stát na ostrůvku, kde ti 40cm za zádama jezdila rychle auta, to byla vždy lahůdka
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    GREW: Jasný, tohle místo je obzvlášť vyhlášený svýma kolonama směrem nahoru. A tyhle tramvajový ostrůvky, kde pul metru od tebe frčej padestátkou auta, jsou naprosto komfortní místa, každej je miluje. Já třeba teď s kočárem obzvlášť.
    GREW
    GREW --- ---
    OMNIHASH: Precti si jeste jednou prosim, co sem napsal, o celoplosnem predelani chodniku na parkovaci mista sem nic nepsal a pak mi rekni, jestli ti opravdu prijde v pohode nakladat takhle s verejnym prostorem v centru Prahy. (Jeden snimek z roku 2014, s tramvajovym ostruvkem oddelenym od chodniku a druhy snimek po "rekonstrukci" a propojeni ostruvku s chodnikem, kdy tramvaj zdrzuje auta a auta zdrzjou tramvaj, podle momentalni situace...)

    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    OMNIHASH: třeba ten staromák, taková zbytečná proluka, a lidi přitom nemaj kde parkovat
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GREW: lol, centrum Prahy je pro chodníky moc höhe, radši tam hoďte parkoviště, to se vyplatí!
    SITH
    SITH --- ---
    CHOBOT: a jakmile se ve špičku nedostanu svým autem do samého centra metropole, hned je mayor komunista a návrat neobolševismu a zítra konfiskace majetku a gulagy
    GREW
    GREW --- ---
    CHOBOT: To asi nikdo uplne nerika, ale myslim si, ze misto v centru Prahy (a vseobecne ve vsech mestech) je moc cenny a drahy na to, aby se na spouste mist budovaly 5 a vic metru siroky chodniky, kdyz tam realne muze bejt neco daleko hodnotnejsiho, nebo uzitecnejsiho, jako napriklad oddelenj pruh pro auta/MHD, cyklopruh, parkovaci stani, zelen atd.
    GREW
    GREW --- ---
    LODBROG: Az uvidis novou krizovatku na Jiriho z Podebrad/Vinohradska/U vodarny, budes urcite stejne nadsenej jako ja. Tramvajovej ostruvek krasne spojily s chodnikem a zrusili pruh pro auta, takze tramvaj nemuze do zastavky, kdyt auta cekaj na cerveny a auta nemuzou projet na zelenou, kdyz bude v zastavce tramvaj a jako bonus celkove krizovatku zmensili tema hnusnejma plastovejma obrubnikama. No lahudka, co ti mam povidat. ;)
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    VON_GILOTINE: třeba ti čuráci autobusáci. Si to prostě serou po Plzeňský třicítkou. A staví na každý druhý křižovatce. Kdyby si všichni koupili auto, hned by se na světě žilo líp.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Už aby někdo rozkopal ty drahý prázdný chodníky a přidal pruhy pro auta, ty zkurvený chodci všechny slušný lidi v autech akorát obtěžujou
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Ja nevim plno lidi co ridicak fakt dostat nemelo jezdi 20-30 vsude po meste kde je 50. Strilet
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ARGANNAH: Třicítky se nezavádějí na hlavních tepnách a okruzích.
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    Sorry za OT, ale tohle "předěláme lidem prostředí kde žijou páč víme líp co potřebujou" mě vytáčí až běda.
    Jaká debilita to je člověk pozná když nastane průser, nějaká nehoda, a člověk opravdu najednou potřebuje jet autem. A zjistí jak to nejde a nikam se nedostane.
    Protože "auta sem nepatřej, a kdo to nechápe, ten ať si uvízne v koloně, hajzl nepřizpůsobivej moderním trendům".
    Ty vole.
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    LODBROG: A to ještě počkej, jestli zavedou tu třicítku. To budou pomalu jedoucí kolony i tam, kde je místa dost. A toho smradu.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    LODBROG: Cyklisti jezdí zásadně po chodnících :)
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    LEENVECKA: Jo, tak přesně tohle mě tak děsně sere - každý ráno když jedu do práce.
    Auto ani nevlastním, používám MHD - jenže každý ráno s marností koukám na to, jak busy, tramvaje i auta stojej v tý samý koloně a jedou krokem,
    jen proto že se nějaký mladý kretén nahoře rozhodl že rozšíří chodníky na šířku Václaváku a na ulici nechá jediný pruh v každém směru, často splývající s kolejema tramvaje.
    Protože buďme pokrokoví a oslaďme hajzlům motoristům jejich jízdu a přiškrťme dopravu
    -auta co vy se mihla a byla pryč, tady stojej dohromady s tramvají, busem, a nedejBože když se v těch půl sedmé ráno ještě rozhodne jet po ulici popelářský vůz, co jede krokem, staví co deset metrů u každýho koše, a není kudy jo objet.
    Kdybych šel vedle ty tramvaje pěšky, jdu stejně rychle - a do práce, kam mi to trvá 20 minut jedu těch minut 50.

    Upálit je za tohle - jestli za to můžou Piráti nebo kdo.
    Mladý, děsně chytrý, a zkur*věj život komu můžou.
    On totiž každej potřebuje do práce jen malý batůžek s notebookem, vpohodě akorát na kolo. A dojet s kolem ndo těch šílených pražských kopců a rvát se s ním do metra na zbytek cesty?
    Jezdím MHD, a stejně těmahle debilníma rozhodnutíma trpím, den za dnem.
    Už aby někdo ty drahý prázdný chodníky zas rozkopal a přidělal autům pruhy, ať odjedou a nestojej tu, a s nima já v tramvaji, zatímco čas letí a já musím do práce vyrazit o hodinu dřív. A kéž vy si to předělávání ulic pak zaplatili ti idioti co si to objednali, až se to bude předělávat zpátky.

    Hlavně že cyklostezky - nikdy jsem neviděl že by jakýkoliv cyklista kdy stál v koloně, to snad ani nejde. Přiškrtímw zlé řidiče.
    Já jezdím na bruslích - jenže ouha; cyklostezky maj často zámkovou dlažbu nebo dlaždičky, takže abych jel taky radši po silnici mezi autama.
    Ať shnijou v pekle.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam