• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    ZCR: Seš idiot.
    To jak píšu že se zácpy účastním jako cestující v tramvaji jedoucí krokem v jediném pruhu s auty a busy ti uniklo?
    Uniklo.
    Ať si klidně zužujou pruhy, když předtím (PŘEDTÍM !!) pro ta auta vykopou tunely a obchvaty.

    Jasně, lidi kterým někdo zúží silnice kolem místa bydliště totiž obvykle ochotně a rádi prodají auta a pak začnou nadšeně chodit do práce pěšky,
    a ještě jsou vděční že je na to někdo navedl.
    Někde mladý, progresivní, bez rodiny kterou by musel někam dopravovat, někdo komu stačí kolo nebo idiotská elektrokoloběžka s kterou pofrčí právě na tom chodníku.

    Připomíná mi to aktivisty co brojej proti dálnicím, aby musela dálková auta dál kodrcat oklikama po lesních cestách národních parků.
    Fakt škoda komentovat.

    Seš idiot.
    GREW
    GREW --- ---
    ZCR: Jestli on nebude problem treba i v tom, ze nektery lidi z vedeni Prahy a i z jednotlivejch MC ty situace k vytvareni zacpy umele vytvarej... Dobrej priklad je treba nedavny dvojity predelavani Plzensky ulice v Praze, kdy na jednu z hlavnich automobilovejch tepen namalovali cyklopruhy a tim z dvouproudove silnice udelali jednoproudou. Pricemz nastesti sam magistrat, po nalehani MC P5 zjistil, ze to je pitchovina a hned to zase predelali zpatky...

    ZCR
    ZCR --- ---
    LODBROG: myslím, že to byl Čižinský, kdo trefil hřebíček na hlavičku: (parafr.) Až si budete stěžovat, že zase stojíte v zácpě, uvědomte si, že zácpa jste vy.

    Jeden každý v té zácpě má nějaké důvody, proč jede autem, a výsledkem je zácpa.
    GREW
    GREW --- ---
    CHOBOT:
    SITH: O no to neslo treba udelat tak, ze by se ten chodnik trosku zuzil, ostruvek udelal sirsi, aby se na nej vesel pristresek, od silnice by se oddelil zabradlim, udelala se rekonstrukce i toho chodniku, pridala se tam zelen, pripadne cyklopruh atd.? Opravdu vam prijde lepsi velka, hnusna betonova plocha, s dvojitym obrubnikem v centru Prahy jako lepsi reseni?
    SITH
    SITH --- ---
    GREW: jo, stát na ostrůvku, kde ti 40cm za zádama jezdila rychle auta, to byla vždy lahůdka
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    GREW: Jasný, tohle místo je obzvlášť vyhlášený svýma kolonama směrem nahoru. A tyhle tramvajový ostrůvky, kde pul metru od tebe frčej padestátkou auta, jsou naprosto komfortní místa, každej je miluje. Já třeba teď s kočárem obzvlášť.
    GREW
    GREW --- ---
    OMNIHASH: Precti si jeste jednou prosim, co sem napsal, o celoplosnem predelani chodniku na parkovaci mista sem nic nepsal a pak mi rekni, jestli ti opravdu prijde v pohode nakladat takhle s verejnym prostorem v centru Prahy. (Jeden snimek z roku 2014, s tramvajovym ostruvkem oddelenym od chodniku a druhy snimek po "rekonstrukci" a propojeni ostruvku s chodnikem, kdy tramvaj zdrzuje auta a auta zdrzjou tramvaj, podle momentalni situace...)

    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    OMNIHASH: třeba ten staromák, taková zbytečná proluka, a lidi přitom nemaj kde parkovat
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GREW: lol, centrum Prahy je pro chodníky moc höhe, radši tam hoďte parkoviště, to se vyplatí!
    SITH
    SITH --- ---
    CHOBOT: a jakmile se ve špičku nedostanu svým autem do samého centra metropole, hned je mayor komunista a návrat neobolševismu a zítra konfiskace majetku a gulagy
    GREW
    GREW --- ---
    CHOBOT: To asi nikdo uplne nerika, ale myslim si, ze misto v centru Prahy (a vseobecne ve vsech mestech) je moc cenny a drahy na to, aby se na spouste mist budovaly 5 a vic metru siroky chodniky, kdyz tam realne muze bejt neco daleko hodnotnejsiho, nebo uzitecnejsiho, jako napriklad oddelenj pruh pro auta/MHD, cyklopruh, parkovaci stani, zelen atd.
    GREW
    GREW --- ---
    LODBROG: Az uvidis novou krizovatku na Jiriho z Podebrad/Vinohradska/U vodarny, budes urcite stejne nadsenej jako ja. Tramvajovej ostruvek krasne spojily s chodnikem a zrusili pruh pro auta, takze tramvaj nemuze do zastavky, kdyt auta cekaj na cerveny a auta nemuzou projet na zelenou, kdyz bude v zastavce tramvaj a jako bonus celkove krizovatku zmensili tema hnusnejma plastovejma obrubnikama. No lahudka, co ti mam povidat. ;)
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    VON_GILOTINE: třeba ti čuráci autobusáci. Si to prostě serou po Plzeňský třicítkou. A staví na každý druhý křižovatce. Kdyby si všichni koupili auto, hned by se na světě žilo líp.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Už aby někdo rozkopal ty drahý prázdný chodníky a přidal pruhy pro auta, ty zkurvený chodci všechny slušný lidi v autech akorát obtěžujou
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Ja nevim plno lidi co ridicak fakt dostat nemelo jezdi 20-30 vsude po meste kde je 50. Strilet
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ARGANNAH: Třicítky se nezavádějí na hlavních tepnách a okruzích.
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    Sorry za OT, ale tohle "předěláme lidem prostředí kde žijou páč víme líp co potřebujou" mě vytáčí až běda.
    Jaká debilita to je člověk pozná když nastane průser, nějaká nehoda, a člověk opravdu najednou potřebuje jet autem. A zjistí jak to nejde a nikam se nedostane.
    Protože "auta sem nepatřej, a kdo to nechápe, ten ať si uvízne v koloně, hajzl nepřizpůsobivej moderním trendům".
    Ty vole.
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    LODBROG: A to ještě počkej, jestli zavedou tu třicítku. To budou pomalu jedoucí kolony i tam, kde je místa dost. A toho smradu.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    LODBROG: Cyklisti jezdí zásadně po chodnících :)
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    LEENVECKA: Jo, tak přesně tohle mě tak děsně sere - každý ráno když jedu do práce.
    Auto ani nevlastním, používám MHD - jenže každý ráno s marností koukám na to, jak busy, tramvaje i auta stojej v tý samý koloně a jedou krokem,
    jen proto že se nějaký mladý kretén nahoře rozhodl že rozšíří chodníky na šířku Václaváku a na ulici nechá jediný pruh v každém směru, často splývající s kolejema tramvaje.
    Protože buďme pokrokoví a oslaďme hajzlům motoristům jejich jízdu a přiškrťme dopravu
    -auta co vy se mihla a byla pryč, tady stojej dohromady s tramvají, busem, a nedejBože když se v těch půl sedmé ráno ještě rozhodne jet po ulici popelářský vůz, co jede krokem, staví co deset metrů u každýho koše, a není kudy jo objet.
    Kdybych šel vedle ty tramvaje pěšky, jdu stejně rychle - a do práce, kam mi to trvá 20 minut jedu těch minut 50.

    Upálit je za tohle - jestli za to můžou Piráti nebo kdo.
    Mladý, děsně chytrý, a zkur*věj život komu můžou.
    On totiž každej potřebuje do práce jen malý batůžek s notebookem, vpohodě akorát na kolo. A dojet s kolem ndo těch šílených pražských kopců a rvát se s ním do metra na zbytek cesty?
    Jezdím MHD, a stejně těmahle debilníma rozhodnutíma trpím, den za dnem.
    Už aby někdo ty drahý prázdný chodníky zas rozkopal a přidělal autům pruhy, ať odjedou a nestojej tu, a s nima já v tramvaji, zatímco čas letí a já musím do práce vyrazit o hodinu dřív. A kéž vy si to předělávání ulic pak zaplatili ti idioti co si to objednali, až se to bude předělávat zpátky.

    Hlavně že cyklostezky - nikdy jsem neviděl že by jakýkoliv cyklista kdy stál v koloně, to snad ani nejde. Přiškrtímw zlé řidiče.
    Já jezdím na bruslích - jenže ouha; cyklostezky maj často zámkovou dlažbu nebo dlaždičky, takže abych jel taky radši po silnici mezi autama.
    Ať shnijou v pekle.
    WRNQ
    WRNQ --- ---
    TOOMIX: Dejna, Dejna, pořád je stejná:-D
    CORNELA
    CORNELA --- ---
    DIVER: Jj...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam