1023: Při zapadnutí ti to už nepomůže, to je pravda, ale když chceš třeba projet nějakou závěj a nechceš do ní vletět moc rychle, ale naopak jí hezky plynule prohrnout, tak to pomůže. Obecně je to ale hlavně na šetření spojky při rozjezdech než na nějakou lepší průchodnost terénem. Na druhou stranu je vychytávka, že je to vlastně druhá synchronizovaná převodovka, takže tam tu redukci můžeš dávat kdy se ti zachce. Samozřejmě při vypnutý (sešlápnutý) spojce a nebo při neutrálu v "hlavní převodovce". Takže když se třeba chceš rozjet do příkrýho kopce a ještě k tomu s přívěsem, tak dáš redukci, jedničku, dvojku, vypneš redukci, dáš trojku, čtyřku atd. Borci na SubaruClubu si s tím hrajou ještě tak, že třeba vjížděj do pomalý ostrý zatáčky na dvojku, dvojku už mají moc podtočenou, tak než aby tam cpali jedničku, tak dají redukci.
Jinak na to zapadnutí ze závěje by kromě uzávěrky diferenciálu pomohlo, kdyby aspoň ten zadní diferenciál byl samosvornej, což některý Outbacky mají, tak si zkus nějak zjistit, jestli to není náhodou Tvůj případ. ;-)