EXCITE: míval jsem SG (2. gen.) rv. 2007, dvoulitr bez turba, manuál (což je kombinace, kterou asi chceš, protože turbo IMHO redukci nemá - i když u těch starších si nejsem jist). Bylo to super auto, měl bych k němu jen dvě výtky - chyběl tomu audiovstup a při rychlostech nad 150 hvízdalo kolem střešního okna (ha ha - a v nádrži se tvořil vír). Zadní tlumiče chtěly výměnu ve 130 tisících km (to neni problém jen XT, ale všech foresterů - alespoň tehdejších). Jsou v tom samonivelační tlumiče a výměna za originály je docela ranec.
U SG byly tuším 3 úrovně výbavy, Active (sociální), Comfort (ovládání rádia na volantu, tempomat a takovýhle věci) a ještě jedna vyšší. Hodil se Winter paket, vyhřívání sedaček a okna pod stěrači.
Jezdil jsem s tím v létě za 8,5, v zimě za 9,5 nebo tak nějak (to tu bude v historii). Pětikvalt manuál točil ve skutečných 130 (GPS) cca 4000 otáček (polovina rozsahu).