• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim


    ODBORNA zamerana na Corporate design, ako jednej zo sucasti Corporate identity. Hlavne, skusenosti pri tvorbe a navrhu...na co sme zabudli (,,ten odlesk, fakt v jednej farbe nevytlacime,,)... zdroje... skusenosti. Logom to nekonci.

    http://www.identityworks.com/default.htm
    http://www.logodesignlove.com/best-logo-design-resources
    http://www.logoorange.com/
    http://www.logolounge.com/default.asp
    http://www.wolda.org/
    http://logopond.com/
    http://www.underconsideration.com/brandnew/
    http://users.ncrvnet.nl/mstol/56.html
    http://38one.com/logolog
    http://logofaves.com
    http://identitydesigned.com
    rozbalit záhlaví
    MARVINX
    MARVINX --- ---
    113KW: :o) Ty uz to zkousis i tady. :o))) hele to neni o tom, ze by ve vedlejsim auditku byli chamtivy. Ale 15 tisic za takovejhle rozsah praci je proste blbost, grafik by se dostal na nakejch 50 Kc na hodinu prace. Coz je u kreativni cinosti vazne blbost. Nehlede na to ze ke kazdemu logu se vaze i nejaka ta pravnicka agenda. A prave to prenechani neomezene licence na logo je to co to logo posle financne spis tak ke 30 ticaru, jen za logo a to mas mit uz davno vymysleny nazev a ideologii firmy. grafik jen pripravi vizualne stavnatej symbol (logo) pro tvou firmicku, ale vychazi z tvejch postrehu, z tvoji cilovy skupiny, konkurence atd.

    Ty tu chces kompletni reseni CI firmy tyhle veci se pohybujou financne vazne nekde uplne jinde, tak nejak o nulu jinde. Tvurce se tu musi komplexne zamyslet nad ideologii, cilovkou, konkurenci. Vymyslet ti ten nazev coz samo o sobe je celkem orisek. vizualni komunikaci s klientem. Nehlede na to ze je to na jednoho cloveka vic nez dost, nabizite proste mrzky peniz za strasne dlouhy cas a energii kterou do toho clovek musi dat.

    Preju hodne uspechu a prosim prehodnotte financni ramec nebo se na to rovnou vybodnete, pac akorad vyhodite prachy. Tyhle prachy dle me nalakaj cloveka co nema s grafikou nic spolecnyho, clovek co ma na tohle zkusenosti a dovednosti je s cenou opravdu jinde.
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    113KW: tohle je trochu extremni priklad, ale v principu ano, jen by tady vyse investovanych prostredku nebyla umerna vysledku. Ale obecne plati ze jestli budete delat rekneme plastová okna, tak pokud nebudes mít doménu plastova-okna.cz tak je celkem jedno jestli to bude potom něco jako agenturanovak.cz, etc. vybirat domenu protoze si myslis ze bude mit nejaky vliv na vyhledavace, je nesmysl. Google ti sam o sobe nevydela ani halir, vybirej nazev tak aby daval smysl potencialnim zakaznikum
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    113KW: V lepší kvalitě je samotný logo tak těch 15, spíš 20 + v podstatě to samý vzhled webu, ale tam to dost záleží na jeho rozsahu + ještě chcete vymyslet název, což je práce spíš pro copywritera, která taky něco stojí.

    Jasně že se to dá udělat i levněji. Je tu spousta mladejch, začínajících a nadanejch grafiků, ale pokud je to trochu seriózní firma, podnikající v docela ziskovym sektoru, měla by počítat s tim že ty ceny se budou pohybovat nějak takhle.
    113KW
    113KW --- ---
    MARG: kolik penez je dle tveho nazoru za to co pozaduju bezne? pracuji v jinem oboru, nemam vubec predstavu kolik tato prace v lepsi kvalite normalne stoji.
    tento muj research na nyxu je vicemene moje aktivita, chtela jsem zkusit jestli vubec je mozne takto nekoho kontaktovat. oficialni tendr to jiste neni. omlouvam se, pokud to nekoho z profiku urazilo, ale je to tim zazitym neformalnim pristupem ke komunikaci na nyxu.

    k zakazce-
    nejedna se o programovani webu. jen nazev, logo, hlavicku papiru a vzhled webu. web , vzhledem k zamereni firmy a tomu, ze bude fungovat jako pracovni portal (prenosy vysokych objemu dat atd. proste specifika potreb vfx studia) programuje clovek z firmy.
    zadne polepy aut zadne trenky tricka propisky nic takoveho. proste logo a vzhled webu, a mozna casem nejake firmeni prezentacni materialy / ale to bude zakazka zvlast.


    SIRIUS: chces rict ze dokazes zaridit ze se napise do googlu whitehouse a vyleze jako prvni odkaz na nas a ne na baracka obamu? to by mne zajimalo...
    MARG
    MARG --- ---
    113KW: corporate identity za 15k...lol...vymyslet nazev...loool hele vy jste zrejme velmi povedena firmicka...a pokud skutecne zaujmu dostanu snad i 25K:D aaaah hele podle me nemate moc jasno!peace
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    113KW: jen fakticka poznamka, ta myslenka o SEO optimalizaic je scestna, je to jedno, to je jen otazka provedeni
    113KW
    113KW --- ---
    ahoj, hledam cloveka ktery bude schopen pro kamaradovu novou firmu vymyslet nazev a logo - a celou corporate identity - visualne, jen design, programovat web ne. jiz jsme kontaktovali nejake firmy, ale to,co nam posilaj, je tak tristni, ze jsem se rozhodla hledat na nyxu.

    financni ohodnoceni zatim pocitame kol.15 tisic. , pokud nekdo skutecne zaujme, a bude za celkovou realizaci chtit vic, urcite neni problem vic dat. jde o to sefa zaujmout.

    zadani:

    firma zabyvajici se visualnimi efekty, 3D grafikou, a filmovou a televizni postprodukci, se sidlem ve velke krychlove bile vile na barrandove. majitel firmy obdivuje lehkost a styl nekterych zahranicnich firem zabyvajici se timtez - www.dreamworksanimation.com , www.the-mill.com (dalsi napr. na wikipedii po zadani hesla vfx companies), take se mu libi genialni jednoduchost nazvu a loga Bratri v triku.

    hledame nekoho kdo vymysli neco podobne jednoducheho. muzete si pohrat s tvarem sidla firmy / libil by se nam whitehouse, nebo neco jako cube whitehouse...bohuzel to nelze pouzit
    z duvodu SEO optimalizace (nikdo by nas nikdy nenasel). nebo pouzijte nazev nektereho z prvku pouzivanych v 3D...neco jako VFX RAY AND LIGHT ale ne. hlavne to nesmi byt kostrbate....

    soucasny nazev CUBONE se sefovi nelibi, proto hledame neco jineho!

    pokud nekdo poslete nazev ktery sefa zaujme, projekt je vas!

    dotazy a navrhy posilejte do posty.
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    Výběrové řízení – logo a logomanuál pro Stavba.cz

    Zadavatel
    Stavba.cz a.s. Praha 1, Na Příkopě 958/25, PSČ 11000, IČ: 24658227
    Podmínky výběrového řízení
    Zájemci o účast ve výběrovém řízení předloží návrh loga dle stanovených podmínek.
    Součástí návrhu loga bude plnobarevná i jedno- či dvoubarevná varianta (černobílá), případně
    další varianty – negativní, odstíny šedi,..
    Vítězný návrh bude vybrán představenstvem Stavba.cz a.s.
    Vítězný návrh loga bude s autorem upřesněn a následně bude realizován logomanuál.
    Autorovi vítězného návrhu náleží po kompletní realizaci finanční odměna ve 30.000,- Kč bez DPH.

    Časový plán
    Návrhy musí být dodány v elektronické podobě do 15.7.2010 na adresu office@stavba.cz
    Od 15.7. do 19.7.2010 bude probíhat výběr doručených nabídek, na základě kterého zvolíme vítězný návrh.
    Do 30.7.2010 bude s autorem vítězného návrhu realizován logomanuál a předáno logo ve všech
    potřebných formátech (.ai, .cdr, .psd..)

    Specifikace zadání
    Logo by mělo symbolizovat portál o bydlení, stavebnictví, realitách..., více lze získat z popisu projektu. Nebráníme se vytvořením maskota, který by se dal případně animovat a použít při reklamních kampaních.
    Logo by mělo být přehledné a čitelné i při použití v malém rozměru.
    Logomanuál bude obsahovat zejména všechny možné varianty loga a jejich barevné specifikace.

    Využití
    Logo bude využíváno pro účely prezentace portálu Stavba.cz
    Jedná se například o:
    redesign webu
    tiskoviny
    prezentace na internetu
    prezentace ve vizuálních médiích
    potisky reklamních předmětů

    Další spolupráce
    S autorem vítězného loga rádi navážeme delší spolupráci, na základě které by mělo dojít k chystaným změnám jako je redesign webu, vytvořením corporate identity atd.

    Přílohy
    Popis projektu Stavba.cz - http://www.edisk.cz/stahni/25288/stavba.cz_-_o_projektu.pdf_421.87KB.html

    Kontakty

    Dagmar Satinova | Office | Stavba.cz a.s.
    Na Příkopě 25
    110 00  Praha 1
    gsm: +(420) 777-179-972
    mail: office@stavba.cz


    V případě potřeby zjištění detailnějších informací k zadání kontaktujte:

    Miroslav Tesarczyk | Obchodní ředitel | Stavba.cz a.s.
    Na Příkopě 25
    110 00  Praha 1
    gsm: +(420) 736-728-430
    mail: miroslav.tesarczyk@stavba.cz
    GIMEL
    GIMEL --- ---
    ELECTRICFRET: Ano, Microsoft Exchange :D

    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    CHARVYBURGER: pěkné, čisté, v jednotném vizuálním stylu bude jistě fungovat dobře. Osobně bych sice trochu výhrady ke zvolenému fontu, ale vem to čert. Je vidět, že veřejná soutěz s odbornou komisí je dobrá cesta ke kvalitní značce.


    DAN_F:
    1. s tím souhlasím
    2. co se barev týče, je mnoho firem (a nemyslím tím autoopravnu Pepana Vomáčky) používajících 5 (i více) barev v logotypu a není s tím nejmenší problém. Tedy obava myslím lichá.
    3. zde myslím vše právě naopak. Všimni si například, že protánutí spodní linky i osy diagonály kříže (z horního levého do spodního pravého rohu) protíná rohy litery K. Slečna nad kompozicí očividně přemýšlela. Co se užití na hlavičkových papírech týče, nevidím v tom nejmenší problém. Ba právě naopak se s tím myslím bude pracovat parádně. :)

    Jinak já v tom vidím takové pěkné maloměstské náměstí s barevnými baráčky okolo. Ale i kdyby ne – logo nemusí vždy nutně přenášet myšlenku. Viz např. japonskou poválečnou školu (Nagai, Kamekura, Jamašita, ...).

    JOBLO_: jen tak mimochodem srovnávat logo Kuřimi s logem Knight Frank je asi tak jako srovnávat Baskerville s Didotem. Podobnost je, ale totožnost určitě ne. Ačkoliv obě značky používají stejný princip, u Knight Frank je dominantní čtverec jakožto základní kompoziční rámec, u Kuřimi je to kříž do X.

    A i kdyby – téměř ke každé (sebekvalitnější) značce se dá najít mnoho podobných či přímo stejných. Vem si, kolik je na světě značek a kolik grafických designéru a jak „omezené“ jsou v totmo směru prostředky grafického designu, zvláště mají-li splňovat předpoklady jako snadnou zapamatovatelnost a co nejširší možné užití. To je asi jako kdyby měly být všechny hudební skladby světa omezeny pouze na melodii o třeba 30 tónech. Mezi těmi„poslouchatelnějšími“ bys jistě našel podobností až hanba.
    Pokud se na jedinou podobnost značky Kuřimi přišlo (zatím) jen s australskou realitkou, může autorka spíše hovořit o štěští. :)
    GEEK
    GEEK --- ---
    DAN_F: jj
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    JOBLO_: Jo, ale ta podobnost s něčím jiným je u těch jednoduchých tvarů docela předpokládatelná. Jinak to náměstí s domy by to možná evokovalo spíš kdyby to bylo o 45° otočený.


    GEEK: Explikace docela standart – když podstata toho loga neni jednoznačná a přirozená (nebo když to logo neni samo o sobě dostatečně silný vizuální prvek) vždycky se na to naroubuje co možná nejvíc obecných vysvětlení, aby si autor v první řadě sám před sebou obhájil banalitu toho loga a v druhý řadě aby oblbnul klienta. Svádí to k tomu.
    GEEK
    GEEK --- ---
    kdyz uz ne to logo, tak ta explikace je bomba. to jentak nekdo nevymysli.
    JOBLO_
    JOBLO_ --- ---
    DAN_F: ze stranek fontu

    Logotyp se sestává ze čtyř šipek, které jsou komponovány do tvaru křížku či čtverce s trojúhelníkovými výseky stran. Šipky jdoucí ze středu do čtyř stran poukazují na neustálý rozvoj města a současně naznačují křižovatku a rozcestník odkazující k turismu, dopravnímu napojení a okolní přírodě, která je zastoupená zelenou barvou. Zároveň v sobě tyto šipky obsahují i stylizovaný tvar domů, které vytvářejí v celkovém tvaru zjednodušený obraz náměstí – města – centra.

    a jenom tak mimochodem :D
    http://www.knightfrank.com.au/en
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KAROLINA182: Vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál) je výsledek právěže celkem odpovídající. Poslat můžeš sem, rádi se podíváme.


    ELECTRICFRET: Spíš starej produkt Microsoftu, Office 3.1 třeba :)

    Co neni jasný mně je:

    1. Typo – nevýrazný a zároveň hrozně těžkopádný a brutální (ví někdo co to je?)

    2. Barvy – Pětibarevný logo už je řek bych sakra luxus. Jasně, může se vyřešit CMYKem, ale pak to vypadá jak to vypadá – červená je nějaká narůžovělá sračka, zelená je hnusná a celý to působí tak nějak vybledle, což je většinou deviza CMYKu.

    3. Umístění značky vůči logotypu – S timhle pracovat bude hádám docela peklo. Vytváří to podivnou nevyváženou kompozici, ve který se bude blbě zarovnávat na na logotyp, tak na značku (jsem zvědavej na hl. papíry a vizitky)

    Zajímala by mě nějaká explikace a jak autorka k tomu výsledku došla. Nemůžu se chytit žádný nosný myšlenky, vidim jen banální značku aplikovatelnou pro cokoliv.


    CHARVYBURGER: Tak jako tak je to o kus čistší a vizuálně snesitelnější než to tvoje, ale určitě nic, na co bys měl v budoucnu mířit :)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    su tam tvary ktore sa daju rozbit styri farby s tym sa da pracovat dalej... napad takto samostatne ziadny
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    Čekala jsem bombu, vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál). Asi jsem to nakonec měla poslat..
    PAN_CAU
    PAN_CAU --- ---
    tohle je sila. tohle predci snad uz jenom koprivnice, jinak to nema konkurenci mezi cancy. ach jo.
    GATSUNGA
    GATSUNGA --- ---
    CHARVYBURGER: ty voe ... no ...

    jeste ze sem od toho moc neocekaval
    ELECTRICFRET
    ELECTRICFRET --- ---
    CHARVYBURGER: nějakej novej produkt microsoftu?

    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Až na tu Vasareliho parafrázi mě to nijak zvlášť nebere.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    http://saffron-consultants.com/featured-work/litro/

    v prezentacii je to pekne nablyskane v reali to podla mna az tak fungovat nebude
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam