• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATESISKOKettlebell - ultimátní posilovna do ruky
    KADLIK
    KADLIK --- ---
    QUICK: nejsem teda žádnej odborník ale pokud si zrovna v tramvaji tak se asi neposere kkdyž to špoupneš :)
    PMPM
    PMPM --- ---
    QUICK: Čelem ke zdi, co nejdáe od ní, paty si opři o zeď, a jedem. Jinak - jeď buď A nebo B, programy netřepat, nemíchat. Po dokončení Intro Kitu budeš ready ma všechno, ověřeno - mj. připraví šlachy, vazy a úpony na náročnější progrese, třeba klik na jedné ruce - to je jeden z (mála) důvodů proč nezanedbávat v tréninku více opakování.
    QUICK
    QUICK --- ---
    Procitam kb5 intro kit #2 a mel bych otazku ohledne pritahu v lezmo. Je korektni provadet tento cvik pokud mam trx uchyceny u zdi a nikoliv ke stropu?


    RADAR_PIBTL144: vlastne jsem docela rad, ze tech deset kliku udelam a tesim se na pokracovani jak na klik na jedne ruce. Nejak si nedovedu predstavit, ze bych v normalnim zivote kazdych 45 minut klikoval.. Co kdyz zrovna cestuji (v aute, tramvaji, metru) nebo jsem v praci treba na schuzce s klientem, ve meste v obchode... To uz mi spis prijde jako cviceni na osobnostni rozvoj a prekonavani studu :)

    Kazdopadne si s tou myslenkou byt dva tydny za blazna a vsude mozne klikovat, pohravam :))
    RADAR_PIBTL144
    RADAR_PIBTL144 --- ---
    Nový článek o klikání + program pro všechny klikomily :)

    Nahý válečník – ultimátní síla s použitím pouze vlastního těla | Železná Koule .CZ
    http://www.zeleznakoule.cz/nahy-valecnik-ultimatni-sila-s-pouzitim-pouze-vlastniho-tela/
    PMPM
    PMPM --- ---
    HOBORG:
    HOBORG: no vida :-)
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    schazej mi asi spravny terminy. proste dole zacinam v ty duty pozici a jak jdu nahoru se shybem tak zaroven zvedam nohy az do ty horni pozice, pak zas zpatky. to se _musi_ delat cely kontrolovane, jinak se to telo rozhoupe..
    HOBORG