• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: identifikační číslo je číslo, pod kterým se přihlašuješ do IB, pokud sis tedy nevytvořil alfanumerický alias, pak fungují obě uživatelská jména. Můžeš si to vyzkoušet :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem po čase měl zase střet s mBankou...

    9.3. mi přišla SMS o zamítnuté platbě. To mi nafakturovali 28.3. a jelikož jsem si neměl jak toto spojit, tak jsem to řešil s mLinkou. No nejvíce mě zaujal fakt, že jsem si zrovna tuto službu aktivoval prý 3.3.! Tedy 6 dnů předtím než jsem ji měl využít. Zajímavé, že jednou za 2 roky mi neprojde nějaká platba a zrovna se nějak zázračně aktivuje služba. No člověk by řekl, že jsem někde na něco klikl, ale konto mBank využívám jen jako průtokáč svých firemních financí a obsluhuji ji z 99% z mobilu. A toto lze nastavit jen někde v temném zákoutí IB nebo přes mLinku.

    No těžko se hádat, tak jsem si to alespoň deaktivoval...

    A ještě mě zaujala jedna věc. Pokud voláte na 222 111 999, tak vás plechová huba vyzve abyste zadali své identifikační číslo. Popravdě netuším kde jsem ho měl vzít. Po třech výzvách vás to přepne na člověka, který vám nic neřekne a už není žádná možnost identifikace. Řešením bylo zavolat přes aplikaci, kde se k číslu 234 102 598 připojí sedminístné číslo, které jsem nikdy neviděl (zřejmě nějaký ten můj identifikátor). Takže taky super logická věc... :)

    Tak doufám, že jsem si pro tento rok svoje utrpení s mBank už vybral a zase nějaký střet s nimi zase až za rok...
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    taky vicemene za setrvacnosti/jako zalozni... ale i tak bych mela nekam nahlasit mLinku - na mLinku?) metodika skoleni je imho zrala k prestavbe. (po delsi dobe, v case "pred krizi" (obecne zvysenou psychickou zatez jako faktor lze vyloucit) jsem neco potrebovala resit s lidmi. dostala jsem pasivne agresivniho robotickeho polohysterika:

    vybrane obraty/situace smerem ke klientovi, parafrazovano pouze lehce:
    - "to jste se asi spatne/pozde koukla"
    - "VY mne nechapete"
    - "kdybych JA posilal TAKOVOU SUMU penez, kontroloval bych si (jinak, lepe, drive, ihned...) nez VY, jestli transakce probehla"

    coze!) slo o "vysoke stovky, nizke tisicovky" korun (vyse/nize JE subjektivni, ale to je irelevantni). i kdybych se blbe koukla, (nejen) posledni bod je v zakaznickym service celkem wtf. ...wtf. (slo o dost kurizoni zalezitost vinou prodejce a technickeho glitche u tehoz, s cimz jsem do komunikace sla. od banky jsem potrebovala jenom overeni stavu/hypotezy - zcela bez nejakeho vineni).
    M4RC
    M4RC --- ---
    ADAMM: Díky moc. Asi jim to tam teda nahlásím.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: s tím jsem se kupodivu už párkrát setkal, ale ne u mBank (jedním z těch případů pole číselné heslo v polské Millenium Bank). ale pro Česko bych to bral jako bug, který podle mě musí opravit.
    M4RC
    M4RC --- ---
    ADAMM: no nakonec jsem zjistila, že mi to jde zadat když si přepnu na anglickou klávesnici... Zatím nevím, čím to je, ale jsem ráda, že se tam aspoň dostanu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: jiný prohlížeč? ;) já potvrzuju v appce, takže to neotestuju
    M4RC
    M4RC --- ---
    Ahoj, mám dnes problém dostat se do internetového bankovnictví. Pole, do kterého se má vepsat SMS kód, vůbec nereaguje na číslice. Netušíte, čím to může být?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dneska se mi v historii objevil poplatek 2kč za SMS nad rámec balíčku. Žádnou SMS jsem si nevyžádal a ani žádnou nedostal. Nevím o žádné operaci, která by si SMS vyžádala. Jen jsem přerušil pravidelnou platby na Socku, ale potvrzeno přes mobilní aplikaci.

    Nestalo se vám? Než začnu prudit mLinku...
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: samozřejmě umí :)
    podle čísla účtu, i variabilního symbolu. když jsi v Historii, tak je nahoře nad kalendářem tlačítko "Změnit zobrazení" - tím se dostaneš do "starého" rozhraní, v něm to pak jde. Jen musíš vybrat typ transakce - když to jsou převody, je tam pak i číslo účtu atd.

    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: Vsak ja to taky nehajim.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    No to mě jako uživatele moc nezajímá...

    Ono tam těch chyb a "vlastností" je více. Tato je asi nejokatější...
    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: IMO je to povinnost v Polsku a tady je to relikt.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    George taky super. Trochu rozplizlejší na obrazovce, ale to je módní :(


    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pro srovnání IB AirBank, kde mi jen vadí VIZUÁLNÍ oddělené vyplňování předčíslí, účtu a banky. Vizuální protože stačí mít nakopirováno třeba 670100-1234123412/6210, dát Ctrl+V do účtu a všechno se samo rozhodí, ale to asi většina neví/nepochopí...

    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: UniCredit bez zadání jména/názvu taky dál k platbě nepustí. Raiffka jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    Tak jeden za všechny...
    Mám číslo účtu a vím, že tam mám poslat jisté množství peněz pod jistým VS. Proč na mě vyskočí toto?
    Jedná se o firemní účet, kde mám spousty transakcí jen jednorázových, nechci se dupat s nějakým adresářem!

    Proč vůbec někoho napadne do jasného UC vecpat takový mezikrok?!?!?!?!?

    NELDE
    NELDE --- ---
    U mBank mi spíše vadí, že neumí hledat podle čísla účtu
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Mne vlastne vsechno fungovalo, ale nejak me proste zacali s.at. :)
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ADAMM: To je hodně racionalizující přístup. Jak panuje ve službách bank dost parita, tak mně jde vlastně hlavně o dobrý pocit. A ten z tohodle nemám. Více než všechny divoký změny v IB mi třeba vadila spolupráce mBank s Broker Consulting.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam