Tak jsem po čase měl zase střet s mBankou...
9.3. mi přišla SMS o zamítnuté platbě. To mi nafakturovali 28.3. a jelikož jsem si neměl jak toto spojit, tak jsem to řešil s mLinkou. No nejvíce mě zaujal fakt, že jsem si zrovna tuto službu aktivoval prý 3.3.! Tedy 6 dnů předtím než jsem ji měl využít. Zajímavé, že jednou za 2 roky mi neprojde nějaká platba a zrovna se nějak zázračně aktivuje služba. No člověk by řekl, že jsem někde na něco klikl, ale konto mBank využívám jen jako průtokáč svých firemních financí a obsluhuji ji z 99% z mobilu. A toto lze nastavit jen někde v temném zákoutí IB nebo přes mLinku.
No těžko se hádat, tak jsem si to alespoň deaktivoval...
A ještě mě zaujala jedna věc. Pokud voláte na 222 111 999, tak vás plechová huba vyzve abyste zadali své identifikační číslo. Popravdě netuším kde jsem ho měl vzít. Po třech výzvách vás to přepne na člověka, který vám nic neřekne a už není žádná možnost identifikace. Řešením bylo zavolat přes aplikaci, kde se k číslu 234 102 598 připojí sedminístné číslo, které jsem nikdy neviděl (zřejmě nějaký ten můj identifikátor). Takže taky super logická věc... :)
Tak doufám, že jsem si pro tento rok svoje utrpení s mBank už vybral a zase nějaký střet s nimi zase až za rok...