• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: no ono je to prostě jen pořád stejně, ke zvážení to je, jenže z logiky věci na numerické klávesnici příjmení zadáš dost blbě, takže to nejde jednoduše předělat - což neznamená, že by to číslo neměli dát někam víc "na oči" a upravit tu informaci, aby jej pomohli najít. shodou okolností si teď píšu s šéfovou mLinky (kvůli nějakým úplně jiným věcem), tak jí to můžu hodit jako námět. vzhledem k tomu, že by šlo o změnu ve smyslu někde něco namluvit a nikoli někde něco programovat, tak je podle mě šance, že se to zrealizuje dřív než za několik let ;)

    (sám jsem na tenhle problém narazil u táty; svoje ID mám v hlavě už asi nadosmrti, a to přes to, že už dlouho taky používám username)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NIGHTHUNTER:
    No ja to chapu. A presne to co popisujes, tak na to jsem narazel. Ze za x let nikoho nenapadlo, ze je neco blbe.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KOC256: musíš to brát tak, že od začátku byla dlouhá léta jediná možnost přihlášení pomocí toho čísla, takže při každém přihlášení si ho musel vyťukávat a tudíž jsi to číslo měl buď někde napsané, nebo už ho znal nazpaměť. Pak až přišla možnost zvolit si vlastní přihlašovací jméno a pak i aplikace do mobilu, kde už vlastně nepotřebuješ znát ani to a stačí ti jen otisk prstu (nebo FaceID) a nějaký krátký vlastní PIN na podepisování. Akorát tu mLinku asi za ty roky moc nepředělávali, takže funguje stále podobně (od roku 2007 kdy mám v mBank účet jsem ji využil asi 2x a heslo pro mLinku mě vždycky odrazuje).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    minimálně dva roky používám "přijmeni". Kdyz to na me vychrli v telefonu a daji mi na dedukci 15 sekund, tak mi to koser neprijde. A teda je rychle nedohledatelne (faktura, nekde v aplikaci, v ebankingu).

    PATRIKCHRZ:
    ...a teda je rychle nedohledatelne (faktura, nekde v aplikaci, v ebankingu).

    15 roku delam aplikace s durazem na to, aby uzivatel nemusel mit pri uzivani manual a proste jen chytl do ruky ctecku (prumyslove PDA) a makal. Takze o tom neco vim... (myslim si to)...

    To ze nekdo dedukuje co by to mohlo byt, ale stejne to neni schopen OKAMZITE pouzit neberu jako argument.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: je to jednoduché, najdeš ho ve smlouvě
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Hele, ale to přihlašovací číslo bylo první, co mě napadlo. V tomhle případě bych problém viděla mezi klávesnicí a židlí, promiň.:-D
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    treba bude ebanking CNB lepsi. ;) podle grafu tak nejak mirime ke znarodneni.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Je to asi jen o té logice předpokladu a nebo inovací...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    no alias mám a od té doby jsem to číslo zapomněl samozřejmě.
    Lépe řečeno nenaskočilo mi. Ale tak nějak bych z logiky čekal, že mi řeknou kde ho najdu nebo co to je.

    Třeba i u UPC ti plechová huba řekne: "Požadované číslo najdete jako VS na faktuře."... Ahááááá :)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: identifikační číslo je číslo, pod kterým se přihlašuješ do IB, pokud sis tedy nevytvořil alfanumerický alias, pak fungují obě uživatelská jména. Můžeš si to vyzkoušet :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem po čase měl zase střet s mBankou...

    9.3. mi přišla SMS o zamítnuté platbě. To mi nafakturovali 28.3. a jelikož jsem si neměl jak toto spojit, tak jsem to řešil s mLinkou. No nejvíce mě zaujal fakt, že jsem si zrovna tuto službu aktivoval prý 3.3.! Tedy 6 dnů předtím než jsem ji měl využít. Zajímavé, že jednou za 2 roky mi neprojde nějaká platba a zrovna se nějak zázračně aktivuje služba. No člověk by řekl, že jsem někde na něco klikl, ale konto mBank využívám jen jako průtokáč svých firemních financí a obsluhuji ji z 99% z mobilu. A toto lze nastavit jen někde v temném zákoutí IB nebo přes mLinku.

    No těžko se hádat, tak jsem si to alespoň deaktivoval...

    A ještě mě zaujala jedna věc. Pokud voláte na 222 111 999, tak vás plechová huba vyzve abyste zadali své identifikační číslo. Popravdě netuším kde jsem ho měl vzít. Po třech výzvách vás to přepne na člověka, který vám nic neřekne a už není žádná možnost identifikace. Řešením bylo zavolat přes aplikaci, kde se k číslu 234 102 598 připojí sedminístné číslo, které jsem nikdy neviděl (zřejmě nějaký ten můj identifikátor). Takže taky super logická věc... :)

    Tak doufám, že jsem si pro tento rok svoje utrpení s mBank už vybral a zase nějaký střet s nimi zase až za rok...
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    taky vicemene za setrvacnosti/jako zalozni... ale i tak bych mela nekam nahlasit mLinku - na mLinku?) metodika skoleni je imho zrala k prestavbe. (po delsi dobe, v case "pred krizi" (obecne zvysenou psychickou zatez jako faktor lze vyloucit) jsem neco potrebovala resit s lidmi. dostala jsem pasivne agresivniho robotickeho polohysterika:

    vybrane obraty/situace smerem ke klientovi, parafrazovano pouze lehce:
    - "to jste se asi spatne/pozde koukla"
    - "VY mne nechapete"
    - "kdybych JA posilal TAKOVOU SUMU penez, kontroloval bych si (jinak, lepe, drive, ihned...) nez VY, jestli transakce probehla"

    coze!) slo o "vysoke stovky, nizke tisicovky" korun (vyse/nize JE subjektivni, ale to je irelevantni). i kdybych se blbe koukla, (nejen) posledni bod je v zakaznickym service celkem wtf. ...wtf. (slo o dost kurizoni zalezitost vinou prodejce a technickeho glitche u tehoz, s cimz jsem do komunikace sla. od banky jsem potrebovala jenom overeni stavu/hypotezy - zcela bez nejakeho vineni).
    M4RC
    M4RC --- ---
    ADAMM: Díky moc. Asi jim to tam teda nahlásím.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: s tím jsem se kupodivu už párkrát setkal, ale ne u mBank (jedním z těch případů pole číselné heslo v polské Millenium Bank). ale pro Česko bych to bral jako bug, který podle mě musí opravit.
    M4RC
    M4RC --- ---
    ADAMM: no nakonec jsem zjistila, že mi to jde zadat když si přepnu na anglickou klávesnici... Zatím nevím, čím to je, ale jsem ráda, že se tam aspoň dostanu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: jiný prohlížeč? ;) já potvrzuju v appce, takže to neotestuju
    M4RC
    M4RC --- ---
    Ahoj, mám dnes problém dostat se do internetového bankovnictví. Pole, do kterého se má vepsat SMS kód, vůbec nereaguje na číslice. Netušíte, čím to může být?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dneska se mi v historii objevil poplatek 2kč za SMS nad rámec balíčku. Žádnou SMS jsem si nevyžádal a ani žádnou nedostal. Nevím o žádné operaci, která by si SMS vyžádala. Jen jsem přerušil pravidelnou platby na Socku, ale potvrzeno přes mobilní aplikaci.

    Nestalo se vám? Než začnu prudit mLinku...
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: samozřejmě umí :)
    podle čísla účtu, i variabilního symbolu. když jsi v Historii, tak je nahoře nad kalendářem tlačítko "Změnit zobrazení" - tím se dostaneš do "starého" rozhraní, v něm to pak jde. Jen musíš vybrat typ transakce - když to jsou převody, je tam pak i číslo účtu atd.

    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: Vsak ja to taky nehajim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam