SHEFIK: Nastuduj si dopravní předpisy, chodec na silnici může, reflexní prvky by v některých zemích mít měl, ale není to zdaleka povinný ve všech.
A pokud by autonomní auta jezdily tak pomalu, aby mohly srazit chodce a nezabít ho, tak by musely jezdit tak 40 a s tím nikdo jezdit nebude chtít.
Úmrtí s autopilotem například donutily Teslu softwarově zakázat možnost aby to auto řídilo bez toho, že držíš volant. A hlavně je to pořád situace, kdy řídí člověk a pokud se zabije s Autopilotem, je to jeho vina.
Když auto Uberu testující autonomii zabilo cyklistku, tak Uber na dlouhou dobu s testováním úplně přestal.
Ve chvíli, kdy se bude auto řídit samo, bude to dost zásadní problém. A to, že nehoda autonomního auta způsobí problémy není obava pár Nyxáků, ale dost lidí z oboru, zvlášť v kontextu poněkud nezodpovědnýho přístupu Tesly.