COMODOR_FALKON:
Od nějaký doby (nevím jak dlouho zpátky) se minimálně základní servis může dělat i v neautorizovaných servisech a nesmí tím být podmíněná záruka.
A dvě věci dohromady mícháš ty.
1) Retrofit ICEV na EV není věc, kterou by mohl udělat servis, to už z něj stává úpravce nebo spíš malosériový výrobce. Nevím, jestli máš alespoň přibližnou představu o tom, jak komplikovanej projekt taková věc je. Existují firmy, co takový věci dělají, ale téměř výhradně se jako základ používají nějaký stylový klasický auta, protože jedině u těch se dá ospravedlnit cenovka výsledku, která je obvykle daleko nad Teslou.
2) Originální díly potřebuješ na všechno a dají se normálně koupit. Teda, pokud to není Tesla, to seš potom f prdeli (jeden z důvodů, proč bych si radši počkal na EV od normální automobilky).
Větší problém je to, že když umíš opravovat normální auto (a tím pádem především spalovací motor, převodovku a podobně), tak víš úplný hovno o silnoproudý elektrice a vrtat se v hybridu nebo elektromobilu je poukázka na to něco zkurvit nebo se nechat zabít.