JAZZZ: To je úplně jednoduchý.
Technologie elektromobilů (zejména baterie) jsou drahý a neškálujou se s velikostí auta tak dobře jako u spalovacího motoru. Vyrobit litrovej tříválec může stát třetinu toho, co vyrobit 2.0 Bi-TDI v Kodiaqu. U baterek to tak není.
Výsledek je, že když vyrobíš auto velikosti tý Fabie (Peugeot 208, Opel Corsa), tak bude stát kolem 700-800 tisíc i s relativně skromným dojezdem pod 300 km. Ta Fabia stojí 300 tisíc.
Výsledek: nikdo si nekoupí elektrickou verzi, protože nedává smysl.
Když vyrobíš auto velikosti Kodiaqu, tak bude stát jen o málo víc než Kodiaq, respektive srovnatelně s dobře vybaveným Kodiaqem.
Výsledek: koupí si to spousta lidí, co by si koupili Kodiaq.
A jestli nevidíš rozdíl mezi Fabií a Kodiaqem, tak je problém v tobě, ne v tom autě ;)