BOBASH: No vidíš, a přitom už to schválili v Phoenixu, kde už jezdí plně autonomně bez operátora.
Až se prokáže, kolik to ušetří životů, které nezabijou řidiči, tak to schváli i všude jinde, kde je internet, přičemž ostatním místům se to bude vyhýbat. Ten, kdo o tom bude rozhodovat, si nelajsne zodpovědnost za ty miliony životů, co zabijou řidiči. (celosvětově je to přes mega ročně). Až bude dost autonomních mil.
S lidarem nemáš problém zastavit kdykoliv, takže ta možnost není nepravděpodobná. S použitím lidaru už se tohle umí. Jenom nesmíš bejt kokot jako Uber, a zablokovat fail-safe systémy, protože to máš tak zdrátovaný, že ti to zastavuje furt, a nikam se nedostaneš:) Musíš bejt dál jako Waymo.
Full self driving mimo města: kamióny mezi logistickými centry naopak budou výrazně dřív. Je to výrazně jednodušší a většina AV firem už teď počítá, že tohle rozjede první.
Tohle neni problém. Vyřešit fyziku, adhezi a brzdnou dráhu je výrazně jednodušší než rozpoznávání scény.