OMNIHASH: Když pominu poměrně logickou matematiku, že touchscreen je vždycky levnější než touchscreen a libovolný počet tlačítek (ušetříš peníze tím, že na tu funkci neudělá dedikovaný tlačítko, ke kterýmu musíš natáhnout dráty a podobně, ale uděláš tu funkci softwarově), tak tlačítko není "kus kovovýho plíšku obalený půl gramem silikonu/plastu.
Tlačítko v autě musí:
- hezky vypadat
- příjemně "cvakat" (pokud nechceš bejt Dacie)
- mít naprosto šílenou trvanlivost (10+ let, stovky tisíc kilometrů, což klidně může znamenat miliony "stisků")
- musí výše zmíněné splňovat v rozsahu teplot zhruba od -50 do +50 stupňů, rozsahu vlhkosti od pouště po deštnej prales,
- musí odolat vibracím, otřesům, prachu, bordelu, vodě
Plus co říká
PETER_PAN: