BOBASH: Což ale znamená, že máš tlačítka někde v proklikávacím menu, tj. musíš se k nim nejdřív dostat a tím přerušit cokoliv v tu chvíli právě děláš... Třeba zrušit navigaci...
BOBASH: Náklady na vývoj...? Seriously....? Jaký vývoj je potřeba na změnu materiálu na tlačítku, když jsou tam asi 4 možnosti...?
A s Tvejma číslama se tu tedy teď bavíme o tom, že když stoupnou výrobní náklady Fabie z 60 tisíc na 90 tisíc, tak koncová cena vzroste z 300 tisíc na 600 tisíc.
Čímž se dostáváme tomu, že se někam vypaří 240 tisíc marže u běžné Fabie a 510 tisíc marže u "feel good" Fabie.....
Druhá věc jsou ty "technologie" - spousta zbytečných nesmyslů, ačkoliv reálně by v autě stačilo mít volant, volič "dopředu/dozadu", posilovač brzd s ABS, posilovač řízení, stěrače předního a zadního skla, vyhřívání zadního skla a v případě EV i nějaké minimalistické vyhřívání vzduchu proudícího na přední sklo. A to je vlastně všechno...
...víceméně vše ostatní jsou zbytečnosti, jejichž přínos je zanedbatelný, avšak navýšení nákladů značné a navýšení koncové ceny významné...