JIMIQ: A taky to byl totální propadák, protože to nikdo nechtěl.
Ve verzi 3L to stálo něco jako milion (tedy jako kdyby to dneska stálo tak milion a čtvrt) a bylo to auto velikosti Fabie. Akorát ten strašně hi-tech naftovej tříválec nabízel přesně takovou dynamiku a kultivovanost chodu, jakou by člověk čekal od naftovýho tříválce z roku 2000.
Takže jsi za milion dostal auto, který je maličký, pomalý a zní jako traktor. A vypadá legračně.
Lidi přišli, pokývali hlavou že je to hustý, že to žere tři litry, a pak si za stejný peníze koupili Audi A4 1.9 TDI, která žrala pět litrů, ale vypadala a jela jako auto.
Totéž dneska, mohl bys udělat auto velikosti dostačující pro rodinu – dejme tomu ekvivalent velikosti první Octavie, mohl bys ho udělat tak, aby bylo lehoučký, efektivní, aerodynamický a žralo by tři litry.
Nebo můžeš udělat za stejný peníze auto, který bude žrát šest litrů, ale bude větší, hezčí, pohodlnější a rychlejší.
Hádej, který si lidi koupí?