PETER_PAN: O masivním přílivu muscle cars jsem nemluvil, mluvil jsem o tom, že když bude petrolhead chtít, tak si bude moct užít levnejch zajímavejch aut.
Bude to stejný jako v 70. a 80. letech (kdy přišly tvrdý emisní předpisy a zdevastovaly výkony novejch aut) byl "zlatej věk" pro nadšence do klasickejch muscle cars, což v tý době byly levný ojetiny.
Jinak budou prostě normálně jezdit ICEV/HEV/PHEV, s postupným úbytkem ICEV ve prospěch HEV/PHEV, kterej bude danej přirozeně tím, co bude na trhu.
Politici si nedovolí žádný tvrdý omezení aut se spalovacím motorem, dokud jich většina "nevychcípe" sama, protože by to znamenalo sociální bouře.
Podívejte se, co ve Francii způsobilo zvýšení daně na naftu – žlutý vesty jim tam málem udělaly revoluci. A to bylo pár eurocentů na litru nafty.
Když by někdo v době, kdy bude stále velká část populace závislá na autě a nebude mít na BEV, zakázal alternativy, tak z toho bude povstání.
Navíc z toho pro vládu nic nekouká, protože ekologický aktivisti budou spokojený s tím, že se nový prodávaj jen elektrický, to se bude velkolepě prezentovat, a vesničani v dieselech reálně nikoho nebudou zas tak srát.