DZODZO: To je úplně jedno. Záměrně jsem jako příklad použil Waymo, kde je ta technologie výrazně dražší.
Pokud se rozšíří něco s technologií bližší současnýmu FSD než Waymu (současnej FSD hardware nebude stačit téměř určitě, minimálně budou potřeba redundantní kamery a nějakej způsob čištění kamer), tak ta cena bude ještě nižší.
Kamery a radary kolem dokola už má dneska kde co, 4 kamery a asi 3 radary můžeš mít i v Dacii. V době, kdy bude realistický masivní nasazení roboaut mimo geofencovaný lokace, už nejspíš bude ta technologie tak dostupná, že nebude nejmenší problém jí mít v soukromým autě.
Čímž získáš většinu výhod robotaxíku, plus všechny výhody vlastního auta. A typicky nejspíš budeš kombinovat robotaxíky v centru velkýho města s tím, že jinak budeš cestovat vlastním roboautem. A je možný, že bude míň aut v rodině, protože:
1) roboauto může vyložit jednoho člena rodiny a jet pro druhýho
2) když se budou aspoň částečně pohybovat po městě, budou používat robotaxíky.
Typicky bych si dokázal představit, že doma bude jedna věc odpovídající dnešnímu velkýmu rodinnýmu crossoveru a rodinka z předměstí nebo satelitu se ráno nechá hodit do města, kde je tohle auto rozveze, ten, kdo zůstane "bez auta" bude jezdit přes den robotaxíkama a nakonec je všechny zase nabere tohle auto, nebo je nabere postupně, nebo třeba někdo z nich použije robotaxík.
Ale vlastnictví aut nezmizí.