OMNIHASH: Ještě ke Škoda vs. Tesla – teď jsem testoval Travel Assist v Enyaqu. Normálně to řídí samo, jen máš ruku na volantu. Rozdíl proti Tesle je, že to neumí projíždět křižovatky (což ale, jak jsem viděl ve videích, Tesla občas taky moc ne – tohle zase nedělá chyby, je to očividně naladěný víc konzervativně).
Takže Enyaq jede sám třeba 95% času (zbytek jsou ty křižovatky nebo takový věci), Tesla třeba 97% času. Což je furt obrovskej rozdíl, Tesla toho umí mnohem víc a je o řád dál (i když mám furt podezření, že hlavně kvůli tomu, že se nebojí pustit mezi lidi nedodělanou věc), ale rozdíl mezi Teslou a Škodovkou je mnohem, mnohem menší než mezi Teslou a autonomním autem.
Z pohledu reálný autonomie je pořád Tesla na úplně stejný úrovni jako Škodovka, protože obě ty auta většinu času jedou samy, ale ty musíš POŘÁD ŘÍDIT. Ve výsledku je jedno, jestli potřebuješ zásah do řízení každou křižovatku nebo jednou za půl hodiny, pořád nemůžeš to auto nechat bez dozoru, takže je to furt stejnej level 2.