ADAM: Jezdit delší cestu s elektromobilem 160 a víc je většinou blbost. Taycan má výhodu, že je placatej a aerodynamickej, takže nejspíš ujede ve vyšším tempu víc, než bývá zvykem, ale třeba Enyaqu už rapidně klesá dojezd od 130 vejš.
MOŽNÁ se dostaneš na 300 km tak při 140-150, možná při 160 ujedeš těch 250 km. A je výhoda, že Taycan umí na Ionity dobíjet strašně rychle, takže budeš třeba po 250 km stavět na 15 minut.
1 100 km/ 12 hodin může bejt realizovatelný i s takovejma zastávkama – já měl do Chorvatska průměrnou 90 km/h (a to je to hodně mimo dálnici a na dost dálnicích je limit pod 130), jestli je to přes Německo a povede se ti jet furt 150 a jednou za 250 km stavět, tak to MŮŽE vyjít. Ale podle mě to není ideální auto pro tenhle účel.
Víc ti budu schopnej říct na konci července po testu e-tronu GT, kterej je technicky víceméně shodnej s Caymanem.
Osobně bych dost zvážil, jestli když už elektriku na takovýhle cesty, není lepší něco s větším dojezdem, jako Mach E. Ale zase to rychlý nabíjení to může rozhodnout...