BLOWUP: Jak už
CRAZY_IVAN uvedl, jde o YT kanál zaměřený na nákup levných (a zpravidla téměř nepojízdných) aut.
Tesla řeší problémy s bateriemi jednoduše, ale dost idiotsky: výměnou celé baterie, nicméně často baterii není vůbec nic, jen se třeba někde povolil šroubek nebo zbláznilo čidlo...
Své o tom ví Gem8mingen, který má se svojí teslou najeto skoro 1,4 milionu km, přičemž je na 4 baterii a první 2 byly po 200k vyměněny kvůli SW. Další vydržela skoro 700k (pak umřelo pár článků) a ta aktuální má přes 350k...
BLOWUP: Však to stále platí... Jestliže Gem8mingen ujel na 1 baterii skoro 700000 km, tak to mi staçčí i na víc než 30 let...
KEB: Používá se jako palivo do RC modelů a asi tam i zůstane..
CRAZY_IVAN: i3 se ale prý teď přestane vyrábět...
DOBYTEK: Vývoj baterek jde překotně dopředu a dá se očekávat, že s nimi přijdou i "utility EV" - pravděpodobně z Číny. Ten Wulling Mini EV mne zajímá taky, ale krom party hipstrů, co do něj dali lepší baterky + přejmenovali na Nicrob (za 10.000€) o ničem nevím...
CERBERUS: Ber to takhle: Tesla je technologicky asi tak 10 let před konkurencí, která teprve tápe, jak vyrobit baterky co mají nějaký výkon a moc nehoří + jejich HW počítá s budoucími funkcemi...
ALE, u Tesly počítej s tím, že může mít křivé spáry mezi panely (možná ještě horší, než novinářské ID.3 - ale u Tesly Tě na to hlavně všichni upozorní) a nemá čudlíky, obzvláště ne ty, na které se sahá poprvé a naposledy při koupi vozu (ale pro Bobashe jsou životně důležité)...