BOBASH: protoze o podil vozoveho parku nakonec jde. Cilem zachrancu planety neni mit hodne EV, ale nemit ta na spalovaci motor. Samozrejme, kdyz je zakazou prodavat, tak jednoho dne zmizi, nicmene pro me je prave zajimavy sledovat kolik lidi si EV koupi samo od sebe a dobrovolne - tim ted treba odpada Norsko kde na spalovaci motory maji obrovskou dan a na EV naopak obrovske subvence (placene penezi za prodej ropy, sic :-)
Me osobne je nakonec jedno co moje auto pohani, pokud to cely funguje tak jak ma, ale co mi jedno neni je kdyz me politika k necemu nuti pomoci zakazu nebo umelyho zdrazovani toho co jinak bezchybne funguje. V mym idealnimm vesmiru jsou technologie nahrazovany jinejma diky tomu ze nejaka nova je proste absolutni no brainer a natolik lepsi, ze ji kazdej chce sam od sebe - jako treba prvni iphone, tam taky nebylo nutny ho subvencovat. A kupodivu, u EV tenhle efekt neni ani nahodou, krome par procent fanboyu o to nikdo nestoji. To se muze zmenit, pokud se najednou vyvine nejaka epochalne ucinna metoda skladovani elektricky energie, ale zatim je to takovej prasopes kteryho je nutny na cely fronte udrzovat pri zivote pomoci zakazu a subvenci, jinak by na trhu nemel sanci.