KEB: hele ted bych fakt kecal, protoze to nemam vubec nicim podlozeny, ale jak znam lithiovky obecne, bych rek, ze proste BMS je nastaveny odstrihnout jakejkoliv odber u ty bezpecny hranice cca 10%, a tuplem u aut s baterkama za stotisice to bude snad dotazeny do dokonalosti... jakoze ksyz se to dostane na tuhle hranici, tak pocitej s tim, ze v mrazu uz ani neodjedes, u treba 15% te to hodne pomalym tempem s malym odberem necha jeste dojet kousek k nabijecce, kde se ta baterie nejdriv predehreje, a pak se teprv pozvolna zacne dobijet, aby se neposkodila
obecne bych na delsi stani nenechal vytriskany auto, tyhle veci se daj planovat
to je jako kdyz nechas drahej vytriskanej mobil lezet x mesicu v supliku, zatimco ses na dovce, nebo olovenou startovaci baterii ktera je zrovna na hranici vybiti pres zimu 2 mesice v aute
ksyz se vratis, tak to nenakopnes s dost velkou pravdepodobnosti, ze baterie bude na vymenu
u EV budes muset zaridit pripojeni na nabijecku/odtah