DZODZO: Nemám archaickou představu o FSD, vím, že to třeba 99% času umí jet samo, jen s rukou na volantu.
Jenomže to je úplně nahovno, protože v tom 1% případů (nebrat za slovo s číslama, může to bejt 0,01%) to nabourá. Takže reálně celý slavný FSD neřeší VŮBEC NIC.
Jakože absolutně. Ta věc je de facto k ničemu. Pořád to udělá chybu dost často na to, abys musel neustále sedět, koukat na silnici a mít ruce na volantu. Nemůžeš se věnovat ničemu jinýmu, nemůžeš si číst, koukat na film, nemůžeš bejt ožralej, musíš mít řidičák, musíš bejt bdělej, soustředěnej atd. Musíš de facto řídit.
Akorát tím, že to "řídí samo", tě to ukolébá do nepozornosti a pak, až se mu něco "nepovede" tak ty nestihneš zareagovat a ta věc nabourá.
Tady je docela dobře popsaný, v čem je problém:
Tesla's AI Day Event Convinced Me They're Wasting Our Timehttps://jalopnik.com/teslas-ai-day-event-did-a-great-job-convincing-me-theyr-1847526454Ve zkratce – na současný technologický úrovni má smysl zabývat se dosažením Lev3/Lev4 autonomie na dálnicích a dalších vybraných místech, třeba i za pomoci chytrý infrastruktury. Učit auto jezdit "samo" po ulicích, kde ho musíš 100% času hlídat, je hezká technologická přehlídka, ale to je tak všechno.
Celý to stojí na tom, že si Musk myslel, že to bude mnohem jednodušší než to je. A to už i přiznal.