A tady další "Teslovitost". Uděláme auto s 1000+ koněma, budeme točit videa, jak s tím jezdíme po okruzích a jak je to strašně rychlý...
... ale nedáme tomu brzdy, který by tomu stačily. Protože přece v normálním provozu stačej ty normální, regenerace to dožene.
Tesla Model S Plaid Crashes Twice On The Track: Brake Issue?https://insideevs.com/news/549607/tesla-plaid-crashes-track-brakes/?fbclid=IwAR2ImuFTdXceR7hcv_j_3yOlW6fK3dZf-ojunFlwAv2ZHE51fphDZhrhHkITesla Model S Plaid Review // When Science Goes Too Farhttps://www.youtube.com/watch?v=Hn9QWjxFPKMTady se přesně projevuje ten rozdíl mezi normální automobilkou a Teslou. Porsche dalo Taycanu, kterej umí rekuperovat 280 kW a tudíž většinu času normální brzdy vůbec nepoužívá, brzdy stejný jako by dalo benzínovýmu autu o stejným výkonu a tedy takový, který dokážou to auto bez problémů zabrzdit za každý situace. A za příplatek se dají objednat karbon-keramický.
Tesla? No co, to nějak půjde...
Tohle navíc není o konkrétní chybě, ale konstrukční filosofii. Normální automobilka prostě nevypustí na trh auto o výkonu, kterej není schopný zvládat za všech okolností, protože normální automobilka je desítkama let z
zkušeností naučená, že to se prostě nedělá.
Tesla je jako pubertální výrostek, co se dostal k fabrice a konstrukční kanceláři.