JIMIQ: Od konce: Ty (a nejen ty) se strašně upínáš na životnost článků, které nepodlehli nějaké chybě. Všechny tyhle PR modely se opírají o bezchybné články. Což je sice správný postup při hledání jakési očekávané životnosti, ale není to její průměr. Ten je osekán o anomálie. Jenže zatímco ty anomálie baterií, které mohou dojetít klidně po prvním roce používání se pohybují klidně kolem nuly, ty anomálie z horní strany témněř neexistují a s jistotou nebudou tak daleko od osy jako ty vadné.
Ja zaráženící že ty grafy od Elona tohle nikdy (překvapivě nezohlednují), ale jasně vychází najevo že reklamace jsou poměrně časté. jenže on je správný obchodník a každý strávný obchodník ví že reklamace se vždy vyplatí, když to zvyšuje dostatečně prestiž značky. Jenže až se pojedou vozy pro normální lidi, kteří nekoupí auto s několikaset procentní přirážkou jako známku luxusu, tak už ty reklamace bude muset někdo zaplatit.
Firma nabízející pronájem této baterie s tím počítat musí. Tedy na tuhle hodnotu se prozatím nedostaneš. A i kdyby je to + pro rental nikoli pro výrobce vozu.
Koplikuju nekomplikuju jediný standard je v běžném světě nereálný. Nákladní vůz asi pojede taky na jiné technologii než malej osobák.
a to že budeš mít větší základní baterii, neznamená že nebude složena ze standardních článků. Ten modul jako takový může být i mnohem menší než 20kWh
Tedy prakcicky se to dá snížit na jediný seriový článek, což má výhodu snížení požadavků na konektor a jeho proudovou zatižitelnost.
Tedy 400V motor má 100článků v serii? cca při kapacitě 3-4Ah je to 5kWh na modul?
Takže nebudeš mít v základu 4 ale 6 a nebo 8.
Pro jiné články to bude podobné, žádná trága.
No po pravdě já tolik tedy nenajedu a to jsme furt někde pryč. Většinou se do 120km vejdu s přehledem, ale pak zase v kuse najedu 10k Km :-)