• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    VACA
    VACA --- ---
    BOBASH: Kdyz ja moc ty atificial vejfuky ktery budou delat zbytecnej ramus nepobyram..
    Stejne ta u skodovky co ze subwooferu pod naraznikem dela zvuk 8mi valce..
    Jako proc?
    Prijde mi to detinsky, a trochu trapny, hrat si na neco co to neni…

    (Nehlede na to ze zbytecne urvany auta nemam rad. A natozpak buziky s malym kokotem co to turujou ve meste aby to co nejvic rvalo…)
    VACA
    VACA --- ---
    ELIJEN: To mi prijde skoda.
    Jednak ze to dokaze bejt otravny pro lidi a zejmena kdyz ti treba do oken furt blika auto dalkama, pri pricnym stani.

    Ale taky pro uzivatele. Prodirat se tolika eventama se za chvili asi omrzi ne?
    Ale zase proc tam koukat, kdyz je auto bez poskozeni…
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    MINER: na to tam je ikona na tom druhotném displeji, takže jen ťuknes a je to :)

    Jinak displej s fukejřema si taky můžes dost customizovat, cela mapa misto ciferniku, nebo jeden cifernik, mala mapa a info o jizdě apod
    MINER
    MINER --- ---
    NIKDAS: Moc dobře nadesignovanej dashboard koukám. Dík za tip.
    Ještě mohli dát teda čudl odmlžování čelního skla a vnitřní cirkulaci, pokud to nemá automatickou podle CO2. Vidim, že to je fyzicky rozdělený, ale stejně, tyhle jsou občas potřeba akutně, i když zřídka.
    … a prohodit hlavní displej s fukejřema, aby byl víc v zornym poli.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Za sebe můžu říct, že perfektně vyřešené to ma ipace. Dokonalej balanc mezi dotykáčem a tlačítkama. Má celkem 3 displeje, resp. Čtyři, ten s tachometrem atd nepočítám, jeden hlavní na navigaci, menu atd.
    Druhej vedlejší na nastavení klimatu, kam má foukat, jestli spořit energii apod.
    a pak tam jsou dvě velký otočný tlačítka pro každého pasažéra, uvnitř kterých je na displeji teplota, při zmáčknutí se přepne na nastavování vyhřívání/chlazení sedačky- mimochodem na dlouhé trasy úplně úžasná funkce, od tý doby jsem nikdy v autě spocenou prdel neměl. Při potáhnutí se přepne na intenzitu větrání.

    Jaguar inzeroval, že maj menu udělaný tak, že se k 90%fcí dostanes nejpozději při druhém kliknutí a za mě je to teda pravda.

    Navíc si to tam jde dost individualizovat.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Zajímavý. Citroenama a Peugeotama (stejnej systém, protože stejnej koncern) jsem taky jezdil a že by jim tohle fungovalo dokonale jsem pocit neměl. Můj Jaguar to má taky DOCELA funkční, ale jen docela, a furt se stává, že potřebuju stírat víc nebo míň. Plus třeba ostřikovat...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Ano, pokud tam jsou. A taky... jsou to čudlíky :)
    FEDAJKIN: iPhone je v pohodě a tam mi tlačítka nechybí. a konfigurace nesmyslů mi nechybí ani v autech, naopak mi jí tam spousta přebývá (a zase některá chybí, jako třeba vypnout ten zkurvenej Lane Assist jedním zmáčknutím).

    Rozdíl je, že telefon obvykle nepoužívám zároveň s tím, že musím ovládat dvě tuny železa jedoucí 50 až 130 km/h (reálně spíš "až 200", ale dobře, to není legální :))
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: OGG Vorbis
    MINER
    MINER --- ---
    ELIJEN: Citroën to nemá optikou, ale na bázi změny vodivosti povrchu nad senzorem, takže to slunce vůbec neovlivňuje a funguje to spolehlivě.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Citroën C5.
    Co ho mám, nikdy jsem nemusel ovládat stěrače.
    Jenom ťuknu do páčky při dešti a samo se to pak reguluje celou cestu.
    I když mě někdo ohodí, zapne hyster.
    I když zajedu do tunelu, vypne to, a při výjezdu zase začne.
    I když mrholí, tak si tak laxně občas setře.
    Prostě to funguje přesně jak má a neni potřeba na to sahat.
    A to by mělo být normální:)

    Citroën byl dokonce první kdo automatické stěrače zavedl. Od 1970 u SM.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    DZODZO: Má dejavu 10 let zpátky když začaly vycházet recenze na iPhone, jak je to hrozný, že si tam nemůžu nic nakonfigurovat a nastavit :D
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Od toho jsou cudliky na volantu. Fungujou dobre.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: Nicméně i u těch MP3 je potřeba třeba přeskočit na další skladbu/album a podobně, a to se s čistě dotykovým ovládáním dělá o dost hůř.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: Nejsou, Spotify nepoužívá MP3, ale tuším FLAC.
    KEB
    KEB --- ---
    OMNIHASH: rádio Braník, pivo v každém rádiu... Hřebík, prosím, hřebík ať si můžu propíchnout uši!
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    BOBASH: a ty playlisty jsou v mp3, a sme tam
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: Tak od toho mají normální lidi aspoň pár playlistů nebo alb uložených v tom telefonu, žejo...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    BOBASH: jojo, všichni machrujou se svejma ultimátníma spotofy playlistama, a pak stačí zajet někam kde je jenom edge nebo roaming, a najednou ochotně vyfoukávaj dírku na CD a hledají originální placku Dance Megamix - Bravo Ibiza collection 99.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Mezitím důchodci: https://www.youtube.com/watch?v=kW2W2l2kXFM
    Dokonce si i teslu původně vybrala :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: "Opravili".


    ELIJEN: Auto, kde UX nevymýšlel makak na drogách nebo sadista, má na důležitý věci, když už jsou na displeji, natvrdo umístěný tlačítka, nejlépe někde kam se dá snadno trefit po hmatu (spodní okraj třeba).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam