BOBASH: Nehodnotim prémiovost, ale komfort.
Komfort je pro mě odpružení a utlumení hluku interiéru.
Buď značka ladí auto do komfortu nebo do sportu. Obé umělo jen pár exotů, kteří už se bohužel nevyrábí.
Komfort lze zajistit jen plynovým pružením s adaptivní tuhostí, ať už dusíkem (Citroën) nebo vzduchem (Mercedes, Audi). (Systém Tesly neznám, takže nehodnotim)
Adaptivní tlumiče není plynové pružení a komfortem je to nebe a dudy. Nikdo ještě nenasimuloval plyn kusem železa.
Plně adaptivní má z Merglů jen S, ale Éčko má aspoň cosi na půl cesty.
Jasně, je to za příplatek, ale předpokládám, že i pružiny ladí komfortněji než ostatní. Stejně jako Citroën, když nabízel pružiny i Hydractive na C5, dokud se nevykastroval a nevyřadil se dobrovolně z automobilového genofondu.
Elektrickou Škodovkou jsem ještě nejel, ale fosily včetně Superbů mi komfortní nepřijdou (V porovnání s C5)…