DZODZO: Ostatní automobilky se snaží dodat (a dodávají, viz produkty Fordu, GM nebo Mercedesu, který už to umějí) funkční Level 3 nebo Level 4 autopilot, který bude fungovat alespoň tam, kde je to se současnou technologií realistický.
Tesla prodává lidem za těžký peníze podvodnej a nebezpečnej systém, kterej stále nepřesáhl a ani nepřesáhne Level 2 a je smrtelně nebezpečnej, což se bude s jeho "zdokonalováním" zhoršovat, protože tě jeho "funkčnost" ukolébá do toho, že už nebudeš neustále ve střehu, co ta píčovina zase provede a jak tě zkusí zabít. Takže když tě opravdu zabít zkusí, tak se jí to taky povede.
Ve chvíli, kdy budou mít tradiční automobilky funkční Lev3 nebo Lev 4 autopiloty, se kterýma najedeš na dálnici, pustíš si film a ono ti to pak řekne, že za pět minut budete sjíždět a máš se připravit zase na řízení, bude Tesla skutečně jinde. Konkrétně pravděpodobně zasekaná brutálně drahou hromadnou žalobou majitelů, kterým konečně řekne, že žádný dosud vyrobený auto od Tesly (a pravděpodobně ani žádný vyrobený v nejbližším roce nebo dvou) nebude NIKDY schopný plně autonomního řízení.
Plus možná pár žalob od lidí, který tenhle podvod zabil.
Potom se spojí s nějakou tradiční automobilkou, vyhodí Muska (to může nastat už předtím) a začne dělat normální auta normálním způsobem.