• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    RATTKIN: Proto Model 3 nema pristrojovku :)

    Ale taky jsem uz slysel, ze airbag = totalka. Podle me to musi byt nejaka konspirace na pojistovny (spousta "totalek" pak jezdi nekde na Ukrajine nebo v Cine).
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    co se týče totálky, tak stačí když vyletí 1 airbag a je to obvykle totálka. vezme s sebou totiž při výbuchu přístrojovku a plno věcí vpředu. Takhle jsem zrušil ve 40 km/h benzínovou kiu:
    Jak řešit nehodu v zahraničí
    https://youtu.be/ovCtnOEwGlU
    INSTINKKT
    INSTINKKT --- ---
    32k euro = 760k CZk
    INSTINKKT
    INSTINKKT --- ---
    BOBASH: 40k - 7k (dotace při sešrotování starýho) - 1k sleva od Tesly = 32k euro

    Na Kanárech je to případně ještě míň, protože je tam 7% DPH
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    INSTINKKT: ... čili předpokládám, že Model 3 tam bude stát stejným způsobem 800.
    INSTINKKT
    INSTINKKT --- ---
    DZODZO: to je s dotací v případě sešrotování starýho auta
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: v spanielsku to realisticky stoji tych ~600, mozno aj menej

    Descubre el MG4 Electric
    https://www.mgmotor.eu/es-ES/model/mg4

    MG4
    Electric
    Por 19.480€*

    *PVP recomendado para Península y Baleares , no incluye cable de carga Tipo 2 ni ningún otro tipo de accesorio. El Precio indicado es para la versión STD con llanta 16" sin opcionales y está sujeto a financiación e incluye impuestos vigentes, descuentos y plan MOVES 3 con achatarramiento y transporte. No están incluidos los gastos de matriculación y los gastos de pre-entrega. Precio vigente hasta el 30/06/2023 para el mercado Español (excepto Canarias) y unidades en stock. La autonomía real está condicionada por el estilo de conducción, climatología, el estado de la carretera y el uso del A/A, calefacción, etc. La acción promocional de 1 año de seguro a todo riesgo gratuito ligado a financiación.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: oops! :)))
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: uz ani tu toyotu nepojde tak lahko opravit :D

    Tesla giga casting gets its biggest supporter yet from legacy auto
    https://www.teslarati.com/tesla-giga-casting-toyota-support-confirmed/
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: nojo, to je krása, že si prostě můžou vybrat, opačně to bohužel v EU zatim neni (jenom na pár místech).
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Jo, ono totiž prej Electrify America stojí docela za píču, přestože jeho "evropská ségra" Ionity funguje bezvadně.

    Tady zase jezdí Tesly na Ionity i když maj vedle Supercharger (viděl jsem několikrát).
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: Teslaři poměrně běžně i v US nabíjej na CCSkách přes adaptery. Jenom to tak často nepotřebujou a nechtěj dělat, protože ta neTesla síť prostě většinou saje/nefunguje. Třeba většina youtuberů, co si po Tesle pořídila Rivian na tohle dost nadává, že se s tim nedá moc na dálku jezdit, protože to nabíjení je peklo. Snad i Rivian a Lucid přejdou na Tesla konektor, protože z toho budou všichni akorát profitovat a z Tesly se stane největší provozovatel "benzínek" :)) S tim, že si sami elektřinu vyrobí, uskladní a prodají. Krása.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Aha, tak to je cool. Já měl pocit že to jde blbě/vůbec, protože třeba ve Fordu to nebyli s novinářskou F-150 Lightning schopný vyřešit.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: aha, protože do teď importovaný tesly na ccskách dělaly co? https://shop.tesla.com/product/ccs-combo-1-adapter
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Tohle je BTW docela debilní, protože to mimo jiný víceméně eliminuje možnost neoficiálního dovozu USDM aut sem, protože tady se asi na NACS nepřejde.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    JYRKA: to je jasný, v Evropě má i Tesla v autech CCS
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    CRAZY_IVAN: V Americe
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Stellantis considers switching to Tesla NACS

    :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: BOBASH: po přečtení tam žádnou relevantní statistiku nevidim. Jediné, co z toho článku odvozuju je, že na IAAI jsou Tesly, které jsou označené jako neopravitelné a mají nájezd menší než 10 000 mil. Vůbec tam nerozebírali rozsah poškození :D

    Přijde mi to trochu jako článek úplně o hovně :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam