• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    tak to ti dal sused dobru cenu, tu v CR nie je moc inzeratov ani pod 800k
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DZODZO: Od souseda, kupoval si Plaid :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    LELI: Bez dobijeni to samozrejme neda, je to po dalnici, kde je dokezd max 300 km. Procenta nevim, cca 20-30%
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JYRKA: to si ale kupoval niekde v nemecku alebo tak ne?
    LELI
    LELI --- ---
    JYRKA: pises ze jsi pri 400 km ceste dobijel - kolik si mel cca procent kdyz jsi dobijel, vyrazel jsi s plnou baterkou a dalo by to tu cestu bez dobijeni?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    LELI: Nerozumim otazce
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    LELI: 2020
    LELI
    LELI --- ---
    JYRKA: pri kolika procentech jsi dobijel a musel jsi dobijet, nebo by to "dalo"?
    LELI
    LELI --- ---
    JYRKA: bylo by fajn napsat rocnik, at vime jestli mas LiFePo nebo obyc baterku, atd...
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    JYRKA: jo a to je přesně ta Tesla, kterou koupíte pod 700 tisíc s DPH a malým nájezdem.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Poreferuju, jak jde použít Tesla Model 3 pro rodinu. Koupil jsem základní verzi s nejmenší baterkou, ještě bez tepelného čerpadla.
    Prozatímní cesty:
    Praha-Chomutov-Chemnitz-Praha, cca 400 km
    Praha-Brno-Praha, cca 450 km
    Obě cesty bez problémů, s jedním dobíjením.
    Chystáme se za týden jet k Dubrovníku, tak to bude jiná zatěžkávací zkouška. Ale prozatímní pocit - v létě je to naprosto pohodové auto, které stačí všem našim potřebám. Na zimní dovolenou do Alp nejspíš pojedeme Octávií.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to bude ale lakava alternativa na druhe auto do rodiny, take to pre manzelku na vozenie deciek na krouzky, pri sucasnej inflacii by to bolo za kilo dobre
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    GOR: To jo, je to ekvivalent třeba Focusu. Ale s padajícíma cenama ojetejch EV je stejně výhled, že to za pár let bude mít hodnotu tak kilo, protože si místo toho lidi budou kupovat EV co někam dojedou.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    GOR: však já to chápu. spousta lidí jezdí tak, že se ani nepodívá na veřejnou nabíječku, protože nabíjí u sebe či na chalupě.
    GOR
    GOR --- ---
    ROMANET: Nez na tom nalitame 300k, davno shnije na sracku a dostane narok na veteransky SPZ :-D
    GOR
    GOR --- ---
    BOBASH: Ono to (alespon mne) nebylo na prvni pohled zrejmy, ale Leaf je nejen relativne normalni auto, ale je taky v ramci nizsi stredni pomerne velky, rozvorem, delkou i vyskou.
    Takze za me jako druhy auto vede pred napr. Citigo iV nebo eUp v tom, ze si pujde posadit do zadu deti i kdyz trochu povyrostou.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ROMANET: ale po 333 tisících měněna baterka (měla 82%)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    GOR: dvojkovej leaf, taxi v bystřici pod hostýnem.

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Tak rozdíl taky je, že i první Leaf už byl víceméně normální auto, jen s příšerně blbým dojezdem. i-MiEV a jeho evropský klony se nedaly za auto považovat, ta věc je glorifikovanej golfovej vozík.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    GOR: V rámci hledání cesty, jak se dostat k EV si všímám toho, že zrovna Leafy jsou relativně populární, protože jich je hodně a v důsledku je na ně dostatek aftermarket příslušenství, použitých baterek z bouraček a existují i detailní návody na výrobu DIY batterypacků…

    Třeba pro iMiev je to o poznání horší…
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam