• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Volkswagen ID.7 | první seznámení s elektrickou manažerskou limuzínou | Electro Dad # 557
    https://www.youtube.com/watch?v=Xl8QR8NskHY&ab_channel=ElectroDad
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    nejkrásnější Porsche

    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Mně se nelíbí ty průduchy za dveřma:) A u Taycana se mi nelíbí ty přededveřma, přestože tam jsou malinký – tam mi přijde, jakoby tam někdo nafařil předek, kterej tam nepasuje.

    Ano, GT dokázali těma dírama a žehlícim prknem úplně zničit.

    A 911 má kulatý světýlka!:)

    Nene, ňuňuňu, je jenom 911!
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Cayman/Boxster ve standardní verzi taky nemá žádný zbytečný průduchy a agresivní tvary. Naopak 911 v ostrejch verzích jich má až ouha.

    Je to Porsche, každej model musí mít aspoň tak deset podvariant, jinak by to byla nuda...





    MINER
    MINER --- ---
    HERR_FLICK: Já hodnotil estetiku, ne nejlepšnost:)
    Mně se prostě líbí jednoduchost 911. Nikde zbytečný průduchy, žádný agresivní tvary, hezky kulaťoučký. Ňuňu.
    Někdo jinej to může mít jinak.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MINER: nejlepší porsche maj motor uprostřed
    718 Cayman/Spyder vypadaj naprosto libově, rozhodně třeba spyder vypadá líp, jak 911 kábro
    A Taycan naživo je nejhezčí 4dv. elekromobil
    Dokonce i jako kombik

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KOUDY: A s Taycanem taky souhlas, úplně klidně bych si koupil současnou generaci v tý základní verzi, jezdil jsem tím a bylo to úplně skvělý. A k tomu případně starou 911.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KOUDY: Tyvole, nejsi nemocnej? My se shodnem :)

    Přesně jak říkáš. Cayman je stále sportovní auto, 911 už je GT. A Carrera nebo Carrera S je správná 911, cokoliv jinýho je už úplně nesmyslně rychlý. Turbo na silnici je jak lítat do Brna Concordem.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    BOBASH: Tak 911 hlavne narostla uz do takoveho gtcka a ten cayman je imho na sportovni svezeni posledni roky lepsi volba. Osobne bych taky ale sel primarne do 911 a to jen do nejake Carrery S..Vic mi prijde ze neni vubec treba, ale taycan az bude mit novou generaci a vetsi dojezd bude moje primarni auto. Ten mi stacilo mit na par dni pujceny a jsem rozhodnuty doted ze ho chci.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    (BTW 911, ideálně do generace 964 včetně, je furt na špici mýho seznamu pro víkendový auto – ale to neznamená, že nevidím, že Boxster umí být na leccos lepší)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KOUDY: A furt to i dobře jezdí. Ale když chceš něco, co jezdí aspoň trochu podobně tomu, jak jezdily starý 911, tak je to právě ten Cayman, protože nový 911, nedejbože když je to třeba Turbo, už ten charakter dost ztratily – především tím, že jsou až moc dobrý.

    Abych vrátil diskusi k elektrickejm autům, tak po jízdní stránce moc není (mimo samozřejmě zvuku a toho že to řadí) poznat jízdní rozdíl mezi Taycanem a 911 Turbo.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    BLOWUP: Je..911 = image. Je to hezky, libivy a ikonicky.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: No prostě když si kupuješ Porsche podle toho, aby jako Porsche vypadalo, musí to bejt 911.

    Když si kupuješ Porsche proto, abys měl dobrej sporťák, tak se může stát, že si koupíš Caymana, protože v mnoha pro sportovní auto důležitejch ohledech líp funguje.
    MINER
    MINER --- ---
    MINER: … sjel jsem si teda cvičně všechny Poršata, a 911 je prostě ňuňu. Žádnej jinej model se mi tak nelíbí. Takže chápu, že lidi chtěj právě 911…
    MINER
    MINER --- ---
    Já když to teda hodnotim jen esteticky, tak se mi 911 designově líbí víc než Boxster. Boxster se mi vlastně nelíbí skoro vůbec. Taycan někde mezi.
    Čistě esteticky bez uvážení jakýchkoliv jiných parametrů.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: nevim jestli "image" je uplne ten pravej terminus technicus - pod tim mi na mysli vytane spis neco jako Koudy, a to je teda tomu co mam na mysli diametralne vzdaleny, ale je to tak, pro ne proste ty jiny modely neexistujou. Zadny, ani ty s tema zabima ocima, nebo treba cayenne - tim z nejakyho duvodu vetsina taky opovrhuje, o tech ostatnich "modnich" produktech ani nemluve. Zajimavej fenomen.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: Tomu rozumím, když chceš Porsche kvůli image, tak chceš 911. Když chceš Porsche proto, že jsi nadšenec a baví tě, jak jezdí, tak se může stát, že budeš chtít Boxstera.

    Každopádně většina zákazníků jsou ti první, což je důvod, proč si Porsche může účtovat za 911 zhruba dvakrát tolik co za Boxster, a taky důvod, proč i ten elektrickej Boxster bude moct v klidu stát o čtvrtinu, o polovinu nebo dvakrát tolik co čínský MG a lidi to furt koupěj mnohem spíš.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: Ja teda znam jen lidi, kterym je tohle vsechno uplne jedno. Mam pocit, ze nektery ani nevedej, kde to auto ten motor ma - pro ne je proste 911 "Porsche", je to ikonickej design, a to ostatni co ta automobilka kdy vyprodukovala u nich bezi pod visackou "designovy nehody" :-)

    A tahle trochu pointovana charakteristika se kupodivu tahne napric vsema vrstvama, od tech co jim je fakt uplne jedno kolik ta kara stoji, az po takovy ktery na ten provoz papirove vlastne ani nemaj, ale o to vic jim prave na ty stylovosti a autenticnosti tech forem zalezi. Jedna architektka ma starou 911 kterou si nechala nalakovat na odstin jejich oblibenejch bot na podpatku (ja ty barve rikam zelenej zvyraznovac). Boxster nechtej snad uz ani ty holky :o)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MINER: prvotní odšťuch je irelevantní
    Ne nadarmo nejvyšší závodní verze 911 (RSR) má motor uprostřed
    Why the Porsche 911 RSR Had to Go Mid-Engine
    https://www.roadandtrack.com/motorsports/a31703/porsche-911-rsr-frank-walliser/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam