BOBASH: Tyjo myslím, že seš tím hejtem na teslu až moc zaslepenej.
Protože:
1. Na "volnoběh" ICE nebrzdí, ale plachní a tedy BEV v téhle ekvivalenci nemůže rekuperovat (u mě můžu zařadit N, a plachtím, zatím jsem to udělal jen párkrát, naprostá zbytečnost). Brzdit ICE začne, až zařadíš rychlost, a intenzita brždění se odvíjí od rychlostního stupně, kterej zařadíš (tedy asi něco jako když si můžeš u KIE nebo kde vybrat intenzitu rekuperace 1 až 5).
2. Nevím jaký "normální auta" máš na mysli, ale zatím u všech BEV, ve kterých jsem seděl šla ta intenzita nastavit. Taky brzdovej pedál už nepoužívám (první rok jsem měl rekuperaci skoro na min, takže jsem dobržďoval brzdovým), ale od určitý doby už jezdím jen "one pedal driving".
3. Tvoje původní otázka
BOBASH: dává smysl jen v případě, že opravdu brzdovej pedál mačkáš, což já moc nedělám. Nicméně ano, poznám to, protože na displeji vidím aktuální spotřebu, a jakmile je hodnota na -99kw/100km, brzdím brzdama (plus je na displeji vidět "akcelerometr", kterej jde doprava při zrychlení a doleva při zpomalení, opět, když je na max hodnotě, vím, že už používám brzdy).
Plus teda byl SW update, kterej zařídil, že i když půl roku nezmáčkneš brzdovej pedál, jednou za čas je použiješ, právě aby nadměrně nerezly.
Pro jistotu připomínám, že teslu fakt nemám a v některejch věcech mě dost sere, viz předchozí debata o absenci páčky na blinkry, ale to že už tady po několikátý připomínáš "normální auta"
BOBASH: mě trochu zaráží (nevím, jestli je to vhodný slovo, prostě nechápu co těma normálníma autama myslíš a v čem se tak děsně lišej od tesly, když třeba škodovka myslím one pedal driving neumožňuje (nebo to je jinej výrobce? nevím), což je tupost nad tupost a ostatní "normální auta" to umožňujou).