STETKINS: Je to furt stejný jako když jsem to testoval pro Finmag. Takže:
- Je to hrozně hezký, sympatický, vevnitř je to s tím světlým interiérem + vnější barva hrozně cool, lidi po tom koukaj víc než po Bentley.
- Je to příjemně praktický v kontextu ostatních elektrickejch aut. V jiným kontextu je průser že to nemá třetí řadu sedadel (vyřeší prodloužená verze).
- Dost to žere. Jak je to vysoký a má to objemnej interiér, tak to má velkej odpor a je energeticky náročný to vytopit.
- Hrozně příjemně to jezdí po městě, je to obratný, není to reálně zas tak moc velký, má to úžasnej rejd.
- Strašně špatně to jezdí mimo město. Podvozkovej inženýr měl asi volno, je to střídavě tvrdý a houpavý (nebo tvrdý a houpavý zároveň), nad 120 se v tom cítíš trochu nepříjemně, je to nervózní i na rovný silnici. Fakt špatný, zvlášť v kontextu toho jak je třeba Enyaq dobrej.
- Je to dost blbě udělaný. Od Volkswagenu by člověk tradičně čekal kvalitní zpracování a materiály, není ani jedno. Opět, Škodovka je o dost lepší.
Reálně se dá čekat dojezd tak 300-350 km v tomhle počasí, na dálnici tak 250 max i když pojedeš pomalu.
Jo a kus co jsem měl teď stojí 1,6M, což už není taková kravina, ten předchozí stál asi 2,1M a to mi přišlo poněkud humorné...