STARE_CASY: A s tím Springem, opět jsi absolutně nepochopil, co jsem psal.
Rozdíl je řekněme v "míře špatnosti". Když si koupíš Kodiaq místo Superbu, tak za zhruba stejný peníze dostaneš auto, který je:
- horší v jízdních vlastnostech, ale pořád dost dobrý tak, abys při jízdě jakoukoliv normální rychlostí nepoznal rozdíl (pokud to není Kodiaq RS, kterej je v zatáčkách lepší než jakejkoliv Superb
- víc žere, třeba o litr
- je nepatrně hlučnější
ale taky:
- zabírá míň místa (tohle spousta lidí nechápe – v SUV, který není kokotsky navržený, se sedí "víc na výšku" a tudíž zaberou lidi míň místa na dýlku a je tam víc místa celkově – Kodiaq je velký jako Octavia a má prostor Superbu)
- projede polní cestu nebo pole
- je z něj lepší výhled
- líp se do něj leze
Oproti tomu Spring:
- není dobrej vůbec v ničem
- jezdí jako velmi špatný auto z roku 1995
- výkon má jako jedničková Fabie v základu (před faceliftem jako stodvacítka)
- nedojede do Brna
- jezdí tak špatně, že je nebezpečnej
- není v něm místo
- nemá výbavu
- ta výbava, co má, je kreténsky udělaná
- je vyrobenej z odporných plastů a odporně
A K TOMU VŠEMU NAVÍC STOJÍ 576 TISÍC KORUN
Pokud ti tyhle dva případy přijdou nějak podobný, tak moc nevím, jak ti to vysvětlit.
SUV má nějaký výhody a nějaký nevýhody, přičemž pro většinu trhu jsou v současnosti výhody SUV převažující nad nevýhodama, což je důvod, proč jejich prodeje tak šíleně rostou a proč se přestává vyplácet vyrábět jiný auta.
Dacia Spring je prostě jen špatná.